Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med at køre nyt TV!!
  • #1   1. jul 2008 Thansen måske? så (køre)r det for dig smiley

• #2   1. jul 2008 Jesper P. Ja man kan godt høre du sælger dem ihvertfald! Haha.

Kommer sku helt an på kundens behov.

Og der er fandme også andre gode tv! smiley

• #3   1. jul 2008 Kasper B hvad er dine behov?

Og hvad er det for en prisklasse? For LOEWE som er det "bedste" er ret dyrt. smiley

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #4   1. jul 2008 Samsung laver super tv'er til rigtig gode priser. Jeg har selv deres 40" M87BDX og det er det fedeste tv jeg nogensinde har ejet.

Mht digital tuner skal du høre sælgeren om den har den inbyggede digitale tuner til KABEL-TV. Der er 3 forskellige tunere, men de to andre kan du kun bruge med parabol osv. Så hvis du ikke har den tuner skal du ud og have fat i en seperat box, med mindre du allerede bruger¨parabol. Med den rigtige tuner indbygget er det bare at smide et kort i tv'et og betale din årlige kortafgift, så har du digital tv.

Ydermere skal du kigge på den DYNAMISKE kontrast. Jo højere den er, jo bedre. Der kan sagtens stå "kontrast: 15000:1" men den dynamiske kontrast er den der virkelig tæller, og den kan i nogle tilfælde være helt nede på 1000:1.

Så kort sagt skal du have en med den rigtige tuner indbygget, høj dynamisk kontrast, og så gerne Full HD, hvis du vil have et der er sikret med optimalt billede længere ude i fremtiden.

Og husk at sælgerne i butikkerne stiller deres tv'et ind efter hvilke de tjener mest på. Dem der er størst overskud på, stiller de bedst, og dem med lavest fortjeneste bliver stillet mere sløret osv. De er nogle rigtige plattenslagere, men de skal jo også tjene penge. (og jo, det passer. Jeg har flere bekendte der er ansat i Fona, Expert og Merlin, og de indrømmer også blankt at det er sådan det fungerer)

• #5   1. jul 2008 Mads J. Rigtigt. Husk nu også at digital tunere tit er et salgskneb. Specielt DVB tunere.

Men i sidste ende skal du også selv kunne lide billedet.

Og husk du aldrig kan sammenligne kontraster osv. på tværs af producenter.

• #6   1. jul 2008 Telekæden Kolding sælger et 42" Amitech FullHD til 5999,-
    Kanon tv .Har selv købt et. Altså hvis du er fra den omegn?:-)

• #7   1. jul 2008 `* dynamisk kontrast på 1500:1

• #8   1. jul 2008 jeg vil godt køre det for dig

• #9   1. jul 2008 (link fjernet)

most value for money..
    hvis du har råd..
    ellers de mindre skærme i same serie..

de har den nyeste motion engine og en konstrast på 1: 30.000

Kommentér på:
hjælp med at køre nyt TV!!

Annonce