630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

samsung fladskærm ? samsung fladskærm ?

heey BB, nu er jeg ikke lige den der har mest forstand på fladskærms tv. men sådan et tv som dette er det noget i ville ha stående hjemme? kvalitet og design mæssigt? nogle der evt har det der samme magen til? http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0609561180

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samsung fladskærm ?
  • #1   27. jul 2008 hvad er blueray for noget ?:P

• #2   27. jul 2008 Var nede i Fona her den anden dag, og der var Sony og Samsung stillet op mod hinanden... Sony vandt stort over kvaliteten. Først når Samsung kommer op i fulld HD 42", at kvaliteten kommer frem

• #3   27. jul 2008 Blu-ray er ikke DVD smiley

Det ligner en DVD/CD skive, men er ikke i nærheden af en DVD skive

• #4   27. jul 2008 (link fjernet)

Jeg har købt dette i bilka for 6000,-

Og er fuldt tilfreds, bruger det som pc skærm, til xbox, dvd osv..

• #5   27. jul 2008 tryk her : nåår på den måde ..

• #6   27. jul 2008 men sådan noget med fremtidens tv som de snakker så meget om. Hvad skal man være opmærksom på?

• #7   27. jul 2008 problemet med full HD (1080P) er at det kun komme på Blu-ray smiley det der komme til at blive sendt igennem sattelit/kabel bliver kun på 720P som er normalt HD kvalitet smiley og det er stadig rigtig flot smiley

her er der nogen trailers i HD på både 720P og 1080P (full HD)

http://www.apple.com/trailers/#section=justhd

skal bruge quicktime for at afspille smiley

• #8   27. jul 2008 skum.
    mange tak :d jeg kan sgu ikke se ret meget forskel på 720p og 1080p smiley

• #9   27. jul 2008 kan du nu heller ikke på en pc skærm på under 24" smiley

720P = 1280x720 pixels (19" pc skærm flad)

1080P = 1920x1080 (24" pc fladskærm)

du kender vel hvor stor forskel der er på en opløsning ? smiley

• #10   27. jul 2008 jep smiley nu køre jeg med 20" 1680*1050

• #11   27. jul 2008 Der er ingen tvivl om at et Full HD tv er at foretrække.. Det kan jo også vise 1080i, som er med dobbelt opdaterings-hastinghed af hvad 1080p er.. Og 720p, for den sags skyld.. Så det er bestemt ikke ligemeget..
    - Men man skal self gøre køb efter sine egne behov og ikke efter andres..!

Dog er der lige én ting til at det er en Samsung du er på udkig efter.. Samsung går meget op i design og det går ud over deres højtalere.. De er, for at sige det lige ud, virkelig dårlige.. Så hvis du ikke har, eller har til planer om at få dig et ordenligt anlæg dertil, så ville jeg bestemt ikke vælge Samsung..
    Jeg ville derimod anbefale Sony.. De har mindst lige så gode skærm, synes fantisk at billedet er mere roligt og med et mere naturligt kontrast-forhold på Sony's end på Samsungs..
    - Men igen, Smag og Behag smiley

• #12   27. jul 2008 det kan ikke betale sig at købe et tv i full hd så længe det er under 50" pga der er billedet stadig så kompakt at man ikke kan se forskellen på 1080i og 1080p. Så du skal som minimum have et 50" tv før du sådan rigtig før glæde af størrelsen af og opløsningen jeg vil næsten påstå at det 20"tv du køre med nu laver ligeså godt billede som et 32" da dete 20" har en ganske høj opløsning. Jeg har selv et 50" samsung som kører 1366*768 og en full hd projektor som kører med et 117" billede og forskellen jerg kan se på 1080i og 1080p er minimal selvom det er i den store størrelse.

• #13   27. jul 2008 Undskyld bliver altså lige nød til og rette på folk her. Hvis du køber dig et tv som er under 40" kan du ikke SE at der er fuld hd i det. Det er bevist. Og hvis du kan så skal jeg gerne give dig tv'et gratis.

Den er en rimelig pris det tv, er i som du ser på. Men det koster som sagt 5000, så det er ikke i den dyre ende som du nok kan regne ud.
    Men som ham der skriver, at han har et samsung fjernsyn og det er godt, kan du ikke bruge til en skid. For der er meget forskel på modellerne.

NB! Pas på hvem du spørger om fjernsyn, mange gør sig kloge på dem uden og vide en skid om det. Så vær sikker på det er nogen som ved noget om det smiley

TRYK HER . 1:
    Hvad er det for noget fis og fyre af?
    Man SKAL ikke have hd anlæg, blueray osv. for at få en god kvalitet. Jo self. er den bedre. Men en ganske almindelig dvd kan jo også opskalere billedet igennem HDMI stik. Og så vente med at købe alt det andet til man virkelig har brug for det, eller priserne er faldet nok. smiley

• #14   27. jul 2008 kadir O du er velkommen til at skrive en pb til mig hvis du har spørgsmål osv ang tv'er hifi har været min hobby de sidste 10 år.

Mortetn P: Fuldstændig ening med dig

• #15   27. jul 2008 morten p og jimmy c
    jeg siger sgu mange 1000 tak til jer. Jeg tror jeg er blevet lidt klogere nu smiley

• #16   27. jul 2008 var så lidt ellers bare skriv hvis du mangler svar på noget du er velkommen til at få min msn hvis det skulle gå helt galt smiley

• #17   27. jul 2008 smiley den ville jeg da gerne ha, "hvis det nu gik heeelt galt" du kan bare sende den via PB

Kommentér på:
samsung fladskærm ?

Annonce