{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste full hd fladskærms tv 4-5000kr
  • #1   13. okt 2008 Du får nok ikke noget supergodt til så få penge.... Køb et prosonic i bilka...

• #2   13. okt 2008 burde da ik være umuligt

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 113
    #3   13. okt 2008 (link fjernet)

hvis det skal være full HD er dette nok et af de eneste der holder sig inden for din prisramme.

• #4   13. okt 2008 Evt undersøg om du kan få noget Zepto i den størrelse, de er billige og god kvalitet ikke mindst. de kører ofte tilbud

• #5   13. okt 2008 Hør her, det kan ikke betale sig at lede efter FULL HD i den størrelse. du får ABSOLUT INTET ud af det og det er faktum, med mindre du sidder 30cm fra den og bruger den som computerskærm hvor du sidder helt tæt på.

Full hd i 32" er kun indført fordi uvidende mennesker bare vil have FULL HD uanset skærmens størrelse. Du kan med det menneskelige øje på en afstand af blot 1,5 meter ikke se forskel alligevel.

• #6   13. okt 2008 fl!nte S. Nu er det jo os sådan at du rent faktisk ikke rigtig har så meget at bruge full hd til på et 32" tv.

• #7   13. okt 2008 srchi budžu Š

Nemlig, det er bare et salgstrick til de mindre tv'er. Du kan virkelig ikke se forskel. Har prøvet en del gange.

• #8   13. okt 2008 Mener fleggård kørte et tilbud for noget tid siden med et samsung 37" full hd til 5-6000.

• #9   13. okt 2008 Morten P

jeg ville ønske der blot var tale om et salgstrick for så kunne man give producenterne skylden, men det er denne gang forbrugerne der har tvinget producenterne til at lave produkter som der ikke er brug for, netop FULL HD i 32" skærmstørrelsen....

Men ja, det må de sku om... Jeg har mit PX80 og ku ikke drømme om at skifte det ud smiley

• #10   13. okt 2008 Ann.

det kan man sagtens, hvis man blot ser bort fra at det skal være FULL HD, for det er alligevel overflødigt... Priserne er jo raslet ned de seneste par måneder

• #11   13. okt 2008 Det er nu ikke helt sandt "at full HD kun er et salgs trick" hvis du feks skal se blu ray eller spille ps3 er der stor forskel,

Men rigtigt hvis du kun skal se fjernsyn, eller se almindelig DVD film er der ingen forskel.......

Men mener nu bare at jeg til vær et tid ville købe en Full HD oz hvis du vil fremtids sikre dig selv lidt.......

HD starter ved 720, Full HD kan køre 1080, som mange PS3 spil understøtter samt Blu Ray film, og fremtiden TV kommer oz til og køre Full HD......

• #12   13. okt 2008 skift venligst navn

Nej. Du har ret at billedet bliver pænere med flere pixels, ergo FULL HD, MEN det har ingen betydning i et fjernsyn der er så lille som 32" . Det menneskelige øje kan ikke se forskel på 720p og 1080p med mindre man kommer helt tæt på skærmen og ved en størrelse af 32" betyder det at man skal sidde omkring 1 meter fra skærmen før man kan mærke forskellen.

Derfor er der stadig tale om falsk reklame eller hvad man ønsker at kalde det.

• #13   13. okt 2008 Ups hade ikke set han ønskede et 32", nej det er rigtigt at så har det ingen betydning.......

Ellers kan du læse lidt om det her.....

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1183765992

• #14   13. okt 2008 Har selv en 50" i Full HD, og der er stor forskel på mit på TV og mine forældres på eks. Blu Ray Film, ellers PS3 spil de de nu understøtter formattet, da der oz er mange spil der bare skaler billedet til 1080 fra 720......

• #15   13. okt 2008 nemlig det samme som jeg ville refferere til men du kom mig i forkøbet. smiley

men jaaaaa, FULL HD er klart at foretrække hvis man har Blue-ray kilder såsom ps3 osv. Så i den forstand har du ret.

• #16   13. okt 2008 Men er nu hellere ikke sikker på man får den fede skærm til 5 slag.....

• #18   13. okt 2008 fl!nte S: Som du kan høre siger folk du ikke behøver det. Men i sidste ende syntes jeg du skal gå ud i butikkerne og se hvad du kan lide og så tage den derfra. Ikke tag fjernsynet fordi der står full hd på det. smiley Og slet ikke fordi det har digital tuner, med mindre du ved du skal bruge det. Har aldrig brugt min digital tuner.

Kommentér på:
Bedste full hd fladskærms tv 4-5000kr

Annonce