{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Phillips vs Sony TV
  • #1   15. nov 2008 Uden tvivl Sony..

  • #3   15. nov 2008 Hvad med det fjernsyn jeg har.. vil passe godt til dit værelse.. og koster 1/3 af det der... Phillips LDC.. kanon tv..

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #4   15. nov 2008 Jeg har phillips tv´et og det er meget bedre end SONY ....mig og en kammi har haft sat begge tv ved siden af hinnanden og der måtte han også give mig ret Phillips er bare meget bedre end sony

  • #5   15. nov 2008 Blev jeg så ik klogere af, men der vil altid være delte meninger. men kommer jo også an på hva opløsningen er, på de 2 jeg linker til er det den samme der er bare responstiden der er lidt forskel på

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #6   15. nov 2008 Af de 2 ville jeg vælge Sony, da det bla har DVB-C tuner. Til kabel tv.
    For så slipper du for den grimme tv tuner, men istedet smider et CA modul ind i siden på tv'et så du kan se digital kabel tv.


  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #7   15. nov 2008
    Thomas R nu kommer det helt an på hvilke 2 tv i har sat op overfor hinanden.
    For begge 2 laver både gode og mindre gode tv.


  • #8   15. nov 2008 helt klart sony'en og ved hvad jeg snakker om uddanet og arbejdet med sony og philips i 4 år.

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #9   15. nov 2008 jep og det kommer også an på hvilket phillips tv i snakker om for mit er jeg 100 på også har den tuner som du nævner tidligerer i tråden

Kommentér på:
Phillips vs Sony TV

Annonce