{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

YouSee Digital TV {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Jeg har en digital modtager boks fra YouSee, og jeg bor i lejlighed og i min boligforening betaler jeg i forvejen for en Fuldpakke.

Jeg er så ved at bestille et Kort til min Digital modtager. Som jeg skal give 199kr. Pr halvår for i kortafgift. Når jeg bestiller det kan jeg vælge 4 ekstra programmer som fx Toon Disney, Jetix osv..

Mit spørgsmål er. Når jeg bestiller dette kort og vælger de 4 kanaler, Så får jeg vel også alle mine andre kanaler som jeg i forvejen betaler for hos boligforeningen ind på kortet så jeg har alle programmerne i min modtager??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YouSee Digital TV
  • #1   16. nov 2008 Ja det gør du.

• #2   16. nov 2008 Okay super, Jamen så er det bestilt.. Mange tak, så kan jeg få liv i boksen igen smiley

• #3   16. nov 2008 jeg er ikke inponeret af digital tv.
    har det selv og bestemt ikke så godt som dig siger.

• #4   17. nov 2008 Mads.. Helt bestemt, var også rigeligt tilfreds med det andet iforhold til digital tv..

Eneste grund til boksen er at jeg skal have en projektor på, og der er det jo lige oplagt med HDMI udgang osv smiley

• #5   17. nov 2008 Vi har os lige fået Yousee, kabeltv godt nok .. Ik det der HD fis hehe smiley
    Alle vores kanaler (mellempakke :'() kører som pik i Gerda! På nær Discovery ?? Den nok ja, mest anvendelige kanal der er ?! Den skratter og blir konstant afbrudt a snestorm så man ligeså godt kan skifte smiley .. Anybody know why ? smiley

• #6   17. nov 2008 Jeg har fuldpakken.
    mit tv har så DVB T/C tuner. så derfor har jeg købt et kortmodul istedet for boksen.
    Men jeg skulle osse have 3-4 HD-kanaler men det siger yousee folkene så at det er fordi mit tv ikke kan køre en eller anden fil, mpeg4 eller sån noget.
    og når man så vil se en fodbold kamp er der firkanter på skærmen pga. at tv stationerne sender i alt for lille opløsning, så alt det digitale pis er noget opreklameret l*rt. se de reklamer de sender hvor de siger man næsten kan se folk har kontaktlinser i, det er hvertfald løgn
    ringer nok osse snart ind og siger jeg ikke gider betale for ingenting.

• #7   17. nov 2008 Hehehe .. Og hvem ler så sidst .. Det gør jeg med mit gamle vrag a et tv ;b Så kan jeg købe mig et Full HD på et loppemarked for en skindsyg ko til den tid de har fået rettet op på det der du snakker om :b

Til gengæld syns jeg godt nok det er svineri, rent udsagt når de kommer og siger de vil lukke for den analoge sender næste år så man SKAL ud og bruge penge på at blive digital !! Det fandeme en smart måde at tjene penge og kneppe folk i røven på.. UDEN man kan melde dem for voldtægten..

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #8   17. nov 2008 Løbernes Konge - Du skal jo blot købe dig en digital modtager, og så køre videre på antenne som nu. Den koster ikke det vilde.

• #9   17. nov 2008 grunden til du ikke kan se dine HD kanaler med dit indbygget DVB-C, og et Cam Modul, er at den tuner du har i, er en ganske alm. MPEG 2 Tuner, som kun kan gøre SD, og ja.. en MPEG 4 Tuner, kan køre SD og HD..

Derfor.. smiley

• #10   17. nov 2008 Louse M -

Nej MPEG 2 kan ikke køre HD..
    Der er ikke nok MUX i MPEG 2, til at den har plads...

• #11   17. nov 2008 Vil bare mene at et så nyt fjernsyn da burde kunne køre HD kanalerne..
    det er jeg virkelig skuffet over. og fik afvide da jeg købte mit tv at det kunne det hele.

• #12   17. nov 2008 MadsBh -

Ja.. vi har også haft utrolig mange kunder der er kommet ind og blevet godt sure, over deres TV ikk har MPEG 4 Tuner..

Og fra nu af, siger vi ALDRIG et fjernsyn er Fremtids sikret..

• #13   17. nov 2008 jeg ved godt der kommer nye ting hver dag.
    men jeg fik det da Digital signalet, var oppe omkring et halvt år.
    og fik så afvide det kunne alt... Men kunne det så ikke

• #14   17. nov 2008 den besked var lidt forvirrende smiley
    fik mit tv for omkring et halvt år siden
    og der var det digitale jo igang

• #15   17. nov 2008 hvis jeg får en digital modtaget boks kan jeg så se HD kanalerne?

• #16   18. nov 2008 MadsBh -

Ja, hvis du har YouSee, så kan du få en Samsung Set Top Box, også kan du se HD kanaler..

• #17   18. nov 2008 Hej Mads
    kan du evt. sende et link til en, så vi er helt sikker på det er den samme vi snakker om.

Mvh Mads Holm

• #18   18. nov 2008 jeg har jo et modul i mit tv.. er der flere slags af dem smiley
    i kan høre jeg er lidt lost på det område smiley

• #19   18. nov 2008 jeg har bare lige brugt 500kr på et kort modul hos yousee så gider/kan ikke gå ud og købe et nyt "bare" for de 4kanaler

• #20   18. nov 2008 jeg har heller ikke råd til at skifte tv'et. hehe..

Men du skal have mange tak.
    Jeg kan ikke rigtig se nogle priser på det modul?

• #21   18. nov 2008 er du sikker på jeg kan se Hd kanalerne med sån en boks med f.eks optager i?

• #22   18. nov 2008 Okidoki..
    jeg kigger på det.

• #23   18. nov 2008 og forresten tak smiley

Kommentér på:
YouSee Digital TV

Annonce