{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken en er bedst og kan man få bedr
  • #2   19. nov 2008 har hørt at plasma ikke skulle være så godt.

• #3   19. nov 2008 Jeg vil ikke anbefale LG'en men derimod spare lidt flere penge sammen og købe en bedre Samsung.. Den du har linket til er en såkaldt Serie 4, måden du kan se det på er ved og kigge efter det første tal, efter bogstavet:

PS42A457 f.eks..

• #4   19. nov 2008 det bedste du kan gøre er at komme udenfor i butikkerne og se tvet igang for de kan virke så fine og gode på papiret men stadig ha et dårligere billede i forhold til et tv med "dårligere" specs. så gør dig den tjeneste se tv'et tændt i en butik og så evt køb det online hvis det skulle være men bare pas på paralel import er tvet det er sådan noget som 0 pixel pejl garanti ikke dækket mere osv så skal det være mindst 5 pixel fejl osv. jeg har altid købt mine tver i butikker som fona osv og betalt det ekstra for at være sikker på god service osv og ingen ekstra udgifter har et godt eksempel jeg købte mit 50" samsung for 3 år siden og købte det i fona til 29,999kr og da jeg havde haft det i ca 4 mdr havde jeg fået en død pixel fejl og da det var dansk garanti på det fik jeg et nyt tv uden bøvl eller noget havde det været paralel import var det bare synd og man måtte leve med det så.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #5   19. nov 2008 ville ikke købe hos komplett, utrolig en lorte service man får hvis noget går i stykker.. det helt vildt!

Sendte min bror ram ind efter det konstant lavede fejl, i en gang antistatisk boble plast - på deres hjemmeside står der der skal være pakket ind i antistatisk matriale.. som det jo var.
    Var åbenbart ikke godt nok at vikle det 4-5 gange rundt om, for bobleplast kunne ikke være antiskstatisk, indtil jeg beviste det for ham.. føj en service..!

• Nick S
    Nick S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #6   19. nov 2008 Plasma er billedmæssigt bedre end LCD i samme prisklasse. Ingen tvivl der.

Du skal holde dig væk fra de modeller du har kigget på.

Vil du have fantastisk design sammen med et knaldgodt billede skal du have LG 42 PG 6000.
    Vil du have fantastisk billede sammen med et udmærket design sskal du have Panasonic TH 42 PX 80.

Ville til hver en tid selv vælge sidstnævnte.
    Tag evt og kig på flatpanels.dk

Men til dit budget bør der ikke være andre TV i dine tanker smiley
    Det er klart de bedste til pengene.

• #7   19. nov 2008 nick hvorfor skal jeg holde mig fra de modeller ?
    er de ikke pengene værd ? :d

Panasonic TH 42 PX 80.
    og det andet lg hvor finder man dem henne ? (:
    har ledet lidt

• Nick S
    Nick S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #8   19. nov 2008 fordi du ganske enkelt får meget mere for dine penge i de modeller jeg nævner smiley
    Prøv på hifipriser.dk engang. Der kan du finde næsten alle TV - og til de bedste priser smiley

Kommentér på:
hvilken en er bedst og kan man få bedr

Annonce