{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

X-Factor deltagere {{forumTopicSubject}}

Okay..
Vi kan alle blive enige om, at vi i højere eller mindre grad kan synge.
Vi kan alle blive enige om, at et program på en kanal kun er godt, hvis det har underholdning i, hvilket ofte er på andres svagheder/ulykker.

Men ærlig talt.
Hvad sker der for den _STORE_ mængde af deltagere til div. talent shows, her i bland X-Factor, som kommer ind og forventer det helt store, selvom de bare ligner nogen som er blevet kørt over af en lastbil 20 gange, og når de så synger, lyder det værre end en knækket violin.

Dertil går de Helt ned med flaget, når de ikke kommer videre og dommerne ikke synes om dem, som om de bare har satset alt i deres liv på det her.
Ud over det, så høres det Næsten hver gang, at folkene siger:"Jeg Kan synge.. Og det er der rigtig mange som siger"..

Ærlig talt, så må folk sku lige kigge ind af og sige - Lyver mine venner over for mig?

For seriøst.
Der er bare Ekstremt mange folk som hverken har udseendet eller stemmen til det de søger i X-Factor. Jeg vil våve og påstå, at hvis der står en dame på 70 år, en overvægtig pige på 25 som kan synge, en blondine på 17 som næsten kan synge og en fyr på 15 der ligner en fra nattoget der kom ind kl 3 i nat, så vælger de hende på 17 fordi hun både har udseendet og stemmen.

Men vi må jo åbenbart erkende, at vi i Danmark lever med en del venner/bekendte/familie medlemmer, der trods at man synger af helvedes til, alligevel overbeviser disse personer om, at de synger som smør, siden de kan gå ind så trofaste på sig selv, og blive knækket som et flag der blev taget ned fra stangen, og inderligt tro at de er så gode, uden liiige at stoppe op - optage sig selv, og høre hvordan det lyder, INDEN de udsætter dommerne for den hæslige lyd, hele danmarks befolkning for et billigt grin og ikke mindst dem selv for at blive stemplet som idioter.

Sorry, men Danskere må satme lige til at vågne op. Ellers findes der bare utroligt mange spader her i Danmark..

Eller lad mig sige det på en anden måde - Hvor mange af dem de kassere, synes I var værdige? No offence.. Men hende med kræft og alt det. Pisse synd for hende men. Sorry dude - you dont got the look.. Indse det dog inden du tager derind og bliver knækket..

Puha, jeg havde lidt at komme ud med.. Lad mig høre jeres..
Og kritiser mig bare hvis I synes det for groft..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  X-Factor deltagere
  • #2   16. jan 2009 En anden måde at sige - de synger som pis.. Lort.. Af HT.. What ever

  • #3   16. jan 2009 Laura havde Helt bestemt ikke. Ikke det look man leder efter i den verden. Vi må jo alle se i øjnene, at det er de smukke personer som ser "sexede ud" samtidig, folk leder efter, og det er det som sælger. Om de så kan synge, og synge live, er en anden sag.

    Men Martin blev helt bestemt valgt pga. han stemme, alder og måske fordi de andre ikke var lige så gode.
    Personligt, så synes jeg han lyder lidt som Tue West til tider.. Men cool fyr, ingen tvivl der.


    Andrea - Giver dig ret med hende. Hende troede jeg sku også gik videre..
    Respekt for at folk gør det her, ingen tvivl.
    Men damn der er mange spader i mellem..


  • #4   16. jan 2009 Medister - Hun var da OKAY.. Ikke den bedste, men heller ikke den værste.
    Desværre er hun nok en af dem som du selv siger, der leder efter de der fifteen minutes of fame, og som ville have en medlidenhed hun ikke kunne få andre steder - At hun gør det med noget så personligt, er dog lidt vildt synes jeg.. Jeg var nok blevet hjemme og sunget foran mine venner. Dem kunne jeg nok få rigeligt medlidenhed fra.


  • #5   16. jan 2009
    Baboom's Medister !

    hørthørt smiley


  • #6   16. jan 2009 Okay, aner så ikke hvem Heidi var - hun var sikkert en deltager fra før jeg begyndte at følge det.
    Men ja, hun var OKAY.. Derved ikke sagt hun var god eller dårlig. Men stadigvæk var hun sku bedre end de fleste.. Hahah.. Den fuld mand for at tage et eksempel - helt ærlig, han skulle aldrig have haft lov at komme ind, og slet ikke i den tilstand.
    De burde sku have nogle deciplin regler, og så burde folk sku have gennemgået en "normal test" for at se om de overhovedet er mentalt klare til at få et nej - og om de overhovedet har set virkeligheden i øjnene.


  • #7   16. jan 2009 Christian - Det lyder som om du har set virkeligheden i øjnene, og indset at det du kom frem til på det tidspunkt, nok ikke var det rigtige, og derfor bare fortsatte ned at tage skridtet videre og forsøge atter en gang.

    Respekt.


  • #8   17. jan 2009 De tager de dårligste af en grund - Seertal.

    Husk på det er en tv-station.
    Tv-stationer vil have omtale.
    Tv-stationer vi have seertal.
    Seertal = penge.
    Penge = hvad de vil have.

    Sådan er forretning bare - Take it or leave it, men se sandheden i øjnene.

    Lige som det program Tv2 lavede, omkring et emne som står MIG tæt - Ulovlig gaderæs - hvor de her tog den danmarks berømte Steffan og fulgte ham og andre jydetosser og deres vildere vildere historier, hvilket igen satte ulovlig gaderæs i dårligt lys.
    Det er dårligt, I know - Men det er ikke nær så dårligt og farligt, som det bliver stillet frem.

    Og man må bare vende det om og sige igen - De får ingen seertal på guld og grønne skove, hvor alt bare er harmony - Se det i øjnene, ingen gider se det.

    Derfor er nyhederne også fulde af ulykker, drab og katastrofer - Folk vil se det!, det giver seertal, det giver omtale og det giver ikke mindst penge.

    Hvem gider at se Hr. Olesen som har plantet en blomst og sejlet en 10 km lang tur i sin manuelle kajak med 2½ tomme mast.


  • Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #9   17. jan 2009 Paniki . - du får sagt en masse vise ord her til aften.
    Du virker som en klog gut. Du har i hvert fald de samme meninger som mig.

    Peace out - -


  • #10   17. jan 2009 De er ikke nogle gode eksemplar nej - men de er taget fordi de kan bringe debat om dette emne, fordi de er så tumpede som de fremstår som. Der giver jo som sagt omtale, som giver penge, som gør at deres forretning kan blive drevet.
    Sådan er verden, og sådan må man bare indse at det er.

    Mads - Tak, jeg havde lige de to ting her jeg måtte ud med og høre lidt meninger om, så det er dejligt at jeg ikke er alene.


  • #11   17. jan 2009 Martin kan synge, men der er intet passion i hans musik. De render rundt og reklamerer for ham så han ikke bliver glemt, men folk vil skide på ham fordi han intet talent har. Han har ikke engang skrevet sangene selv. Penge ødelægger musik nu til dage. Tag f.eks. 50 cent: før var hans rap aldeles god men nu ligner det det værste lort på grund af at han er kun intra i penge og ikke andet

  • #12   17. jan 2009 Når man skal lave populær tv, skal man ramme en ting. Den laveste fælles nævner... Dvs. det punkt hvor flest mennesker kan følge med og forstå programmet..... Jeg har altid godt kunne lide DR fordi de har været ligeglade med popkultur og lavet lidt mere kulteralt og "intelligent" tv. Noget man kan lære noget af, ikke bare sidde og stene en time foran, også er det glemt og videre til næste. Men det er jo nok kommet på DR2, som jeg ikke kan se.

    Jeg har altid været vild med musik, og det er noget jeg skal høre hver evig eneste dag. Jeg kan ikke fungere uden.
    Så derfor vil jeg gerne se de shows, men først når de har været igennem audition delen og fundet dem som faktisk kan synge bare en lille smule.... Jeg bliver så pinligt berørt på deres vegne når de står derinde, og ikke selv fatter at de virkelig ikk kan synge.

    Til sidst en lille bøn, selvfølge skal man ikke være hudløst ærlig altid overfor venner, en lille hvid løgn for at redde deres dag, sker der ikke noget ved.
    Men når det kommer så vidt at de tror at de er den næste Britney eller Justin, burde man, som den ven man er, lige hive dem i armen og sige, "hey, måske du liiiige skulle tage lidt undervisning inden du tilmelder dig...." Så man tage kampen derfra, hvis der bliver en...


  • #13   17. jan 2009 Paniki - er du tonedøv hjælper det ikke at hører sig selv fra bånd... De kan ikke hører tonerne, men prøver at "Synge" sig frem til det de tror er rigtigt...!

  • #14   17. jan 2009 DJ. - Martibs stemme er jo ikke gået i overgang endnu, så hvem ved når han får mos på køleren at han så stadigvæk kan synge?

  • #15   17. jan 2009 det har du ret i Player, men jeg synes at han er ret ringe til at lave musik. Hvis ingen skrev sange til han kunne han slet ikek have udgivet noget cd. Men jeg læste i avisen eller på nettet at hans cd'er er til salg for 10-20 kr, fordi ingen gider at høre hans crap musik længere, derfor er han stoppet

  • henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 2 Emner: 52 Svar: 132
    #16   17. jan 2009 ved ikk noget, men ham thomas fuck hovede, burde skiftes ud.. han er da en idiot og hører på

  • #17   17. jan 2009 det er de da allesammen, henrik. De show burde slet ikke sendes i fjernsyn, da det er en skændsel for musik

  • #18   18. jan 2009 Thomas Blachman , er da den ENESTE der har forstand på musik, selvom jeg ikke støtter hans sidste års projektr...

  • #19   18. jan 2009 Han er hård og kontant, men retfærdig.. Det er der bare mange som ikke kan forstå og tage..

Kommentér på:
X-Factor deltagere

Annonce