Tattoos!

Tattoos!

Medlemmer: 138
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
1.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Minde tuss Minde tuss

Hey peep's smiley

Jeg overvejer RIGTIG meget og ta en tur til tatovøren imorgen og få lavet / startet den næste tuss op men er stadig i tvivl om motivet/motiverne?
Har surfet som en gal, googlet, tatoofinder.com osv osv men synes mange a dem til minde om en person er for personlige? Altså fx en pige der sendte mig en hun sku ha lavet hvor der var en svensknøgle og en blomt m.m. Det kan JEG jo ikke bruge selvom den var rigtig flot!!

Det jeg vil ha lavet er en "mellem?" str. tuss til ære og minde om min bedstemor og med tiden osse bedstefar..
Den ska gerne være på venstre arm eller omkring nakken/halsen , ikke på selve corpus da jeg ikk har kroppen til det desværre ..

Har overvejet bl.a nogle stjerner med initialer/dato indeni .. Eller en a hver a deres egen yndlingsblomst/plante (de havde tidligere en blomster butik) og deres have var en stor del a deres liv .. Har osse tænkt på at få lavet deres ansigter, men noget siger mig det blir for stort!

Nogen der kan gi mig lidt ideer og tanker?
På forhånd undskylder jeg for den LANGE smørre hehe .. Håber på inspiration smiley

Mvh Luffe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Minde tuss
  • #1   27. feb 2009 Ta' ned til din tatovør. Sig hvilke minder du har omkring din bedstemor. Fortæl lidt om hvad der kendetegnede din bedstemor som du havde sammen med hende. Et eller andet der minder dig om hende. Giv tatovøren de ting og så kan han forhåbentlig sætte sig ned og designe noget til dig. Det er mit råd som tatovør. Der er jo ikke noget dummere end at google noget andre har. Det siger jo ikke meget om det forhold du havde til din bedstemor. Lav en brainstorm og ta' det med ned til din tatovør, så garanterer jeg næsten at han kan hjælpe dig.

• #2   1. mar 2009 Hey.. Hvis de havde en blomsterbutik, ville de sætte størst pris på nogle blomster.. måske nogle farvelige blomster med deres navne ind imellem blomstene..? eller en enkelt blomst hvor der er et blad faldet af med navnet i?

Kommentér på:
Minde tuss

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce