Jægerene

Jægerene

Medlemmer: 49
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
1.815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Lyddæmper Lyddæmper

Goddag mine herrer/dame(r)

Jeg har besluttet mig for at købe en lyddæmper til min 308. win da jeg har set på flere tests og diagrammer hvor meget det egentlig kan gavne hørelsen at have en sådan, og jeg har jagt i sverige hvor det bliver tl en hel del skud og der er lyddæmperen tilladt, ved i hvor man kan få fat i en sådan? det skal være en "ikke-teleskopisk" da jeg gerne vil kunne bruge de åbne sigtemidler når jeg ikke har den på smiley

Vh Mads

Knæk og bræk i den kommende sæson smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyddæmper
  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #1   26. mar 2009 Prøv at kigge lidt på http://nordisk-forum.dk/index.php , der har nemlig været nogle sager hvor politiet laver deres egne regler, så det kan muligvis godt blive et problem med tilladelsen

• #2   26. mar 2009 muligvis, men hvis man kan dokumentere at den bliver brugt i sverige er det no problem

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #3   26. mar 2009 Babooms Jesus ! Ja forhåbelig, på nordisk våbenforum kan man bare læse at nogen har fået beskeden at jagt ikke regnes særligt tilfælde, men ang dine spørsmål, så prøv at oprette en bruger på nordisk våbenforum, der sidder nogle folk med en enorm viden og som gerne deler ud af den, det er også knaldgodt forum, med nogle hårde, men retfærdige ha'er.
    Det er ikke fordi jeg ikke bryder mig om denne gruppe jeg anbefaler dette forum, denne gruppe har bare 20-30 medlemmer og det forum har en 2000-3000 så er større sandsynlighed for at få en kvalificeret svar.

Kommentér på:
Lyddæmper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce