1.137 visninger
|
Oprettet:
Min første fotosession {{forumTopicSubject}}
Hej gruppe
Igår var jeg for første gang ude og fotografere en bil, efter han havde kontaktet mig på Bilgalleri.dk
Hvordan synes I det er gået?
Og hvad kan jeg gøre bedre?
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43771
jan 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 90
Der ligger mange sjove ting i den kan jkeg se, så det ku du godt ha gået tættere på.
Og billeder inde fra bilen havde også været godt..
Du ved bare så man kan se enteriøret og eventuelt lidt gejl inde fra den og billeder af cd/radion.....
Men jeg ved ik, bare et forslag... :0)
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 169
feb 2007
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 114 Svar: 318
Nu ved jeg dog ikke hvor meget du har lavet af det førhen, men jeg kender ikke til dig overhovedet, så går ud fra du er ret ny på det område her.
Men det ser fint ud, bedre end de fleste, både i henhold til vinkler, redigering, farver, location valg og lign.
Self er der altid noget man kunne lave lidt anderledes, men sådan er det jo.
feb 2007
Mange tak for de pæne ord. Det er min allerførte gang jeg har lavet sådan noget. Købte mit kamera sidste sommer, og har først fået taget mig sammen til at bruge det ordentligt nu her. Men jeg skal bare igang med at få taget nogen billeder, og gerne af biler. Det er godt med øvelse jo..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
Men ellers rigtig godt
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 114 Svar: 318
Jeg synes bare at jeg mange gange har set forsøg på at lave bilserier, og respekt til det. Vi startede også selv et sted jo.
Men der sker bare tit det, at billederne får helt vildt skidte vinkler, redigeringen biler helt væk hvis ikke total HDRI (som jeg ikke synes om, så ekstremt folk laver det) og lign.
Så endelig her et forsøg, hvor jeg synes det ligner der er tænkt mere over tingene end de tidligere ting jeg har set.
Min første fotosession
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside