{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Kæreste? {{forumTopicSubject}}

Hej BBere

Nu mødte jeg en pige i Fredags aften, da jeg skulle møde nogle andre veninder, som jeg har skrevet med via Facebook, fordi en af mine venner kender dem (LANG HISTIORE), Men de skulle med toget, og så vi snakkede til deres tog kom, (Jeg var tilfældigvis på vej til Dølle Fjælde) Men de smuttede så med toget, og de kom igen om lørdagen, og der begyndte jeg så at snakke med en pige.. og vi hyggede og rigtig meget.. Vi begyndte og kysse osv. Og det stod på hele dagen indtil de tog afsted om aftenen.. Og nu var jeg på date med hende i Tirsdags, og skal se hende igen imorgen (Fredag) til en fest hvor vi mødes, og så har jeg inviteret hende ud én gang til, på næste tirsdag.

Men jeg kan virkelig godt lide hende, og elsker hende virkelig. Men jeg ved ikke om det er for tidligt at sige det til hende. Jeg skriver med hende hver dag, og hvis vi kan nå det snakker vi hver dag ..

Jeg håber virkelig hun er den rette.. Men hvad mener i ?
Skal jeg spørge hende på næste date, eller skal jeg vente ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæreste?
  • #1   14. maj 2009 Ja smiley men alligevel synes jeg det er for tidligt på en eller anden måde smiley Vi har kendt hinanden, men ikke snakket sammen. men så siden i fredags, har vi næsten snakket sammen hver dag .. smiley

• #2   14. maj 2009 Maria > Ja, det er også lidt min tanke smiley men kender i det der "Kærlighed ved første blik" ? smiley

• #3   14. maj 2009 Ja, det er rigtig dejligt smiley Vi ses imorgen aften, og så igen i tirsdag hvor jeg har inviteret hende på Picnic smiley 2. date.. Det med at være klæbende, hvordan det ? altså ikke snakke sammen hele tiden ? smiley

• #4   14. maj 2009 Mu skriver vi en del sammen, og når vi snakker i telefon sammen om aftenen, snakker vi i en 40-50 minutter. jeg skriver tit til hende da jeg ikke går i skole, så har egentlig ikke så meget at lave, men prøver at lade være med at skrive så meget. Men på en eller anden måde har jeg det som om at man ikke virker intresseret hvis man ikke skriver ... :S

• #5   14. maj 2009 Ja okay.. Ej de der Hej, hvad laver du beskeder er ovre xD Det kan måske komme en, hvad går du og laver midt i en "beskedsamtale" men ikke bare de der lukkede spørsmål, og sådan nogle andre spørsmål. omkring hende osv. smiley

• #6   14. maj 2009 Ja. Men er egentlig bange for at jeg er for "klæbende", jeg skriver rimelig tit til hende da jeg ikke går i skole, og jeg ikke har vagter idag. har jeg faktisk ikke haft hele ugen.. hun har ikke skrevet så mange gange til mig for at starte en samtale.. men det kan vel være fordi hun ved at jeg starter en samtale smiley

• #7   14. maj 2009 Ja. men har snakket med hendes veninde.. og hun giver næsten altid korte svar (hun har også en ret gammel klaptelefon) nogle svar er lange og nogle er ekstrem korte. men prøver at lade være med at skrive til hun svarer på den sidste besked jeg har sendt .. smiley Rimelig trist at miste en pige man holder af bare fordi man skrev for meget smiley

• #8   14. maj 2009 Jeg hopper i seng xD så må jeg se om der tikker en besked ind på et tidspunkt smiley

• #9   14. maj 2009 Jeg fik snakket med hende .. hun synes ikke jeg skrev for meget .. Hun havde bare sådan nogle af de dage hvor hun ikke magtede at svare på folksbeskeder smiley

• #10   14. maj 2009 Ja det er super dejligt smiley skal jo se hende imorgen aften, og fordi jeg skal være bartender lørdag kommer jeg i jakkesæt og det hele til fest smiley så det kunne være lidt pimp at have en lille rose med smiley

• #11   15. maj 2009 det er nok for tidligt at sige du elsker hende ..
    tror mere du er Meget forelsket, jeg mener personligt at man kun kan elske nogle hvis man har kendt hinaden et godt stykke tid ,..

• #12   15. maj 2009 Ja.. har jeg også gået og tænkt over.. jeg tror jeg kommer til at virke for klæbende,
    Hun ligger rimelig meget op til sex. HVER gang.. men tror jeg vil sige til hende at jeg gerne vil tage det en dag af gangen .. smiley skal jo trodsalt se hende i aften.. og så igen tirsdag smiley

• #13   15. maj 2009 held og lykke

• #14   15. maj 2009 Tak smiley fik købt en lille rose, som hun får i aften. så det er jo godt nok. og så har jeg planlagt noget Picnic på strandet tirsdag smiley

• #15   15. maj 2009 Haha xD og mig som synes jeg er mærkelig smiley

• #16   18. maj 2009 Hun droppede mig sku xD hun havde stadig føleser for sin eks.. hmm.. hvad fanden smiley det skidt kan jo ske smiley

• #17   18. maj 2009 Ja er gode venner med en af hendes gode veninder, men hun sagde hun virkelig havde dummet sig at "droppe" mig. smiley så hendes veninder holder jo kinda med mig .. men fair nok. hun har stadig en plads hvis hun skifter mening smiley her lørdag nat blev mig og 2 venner slået ned i næstved og røvet .. der blev hun godtnok kærlig ..

• #18   18. maj 2009 Ved Fønixkrydset, vi kom 3 personer mig mine bedste venner, og så kom der en scooter med 3 indvandrere på, til at starte med troede jeg det var nogle af deres venenr, som en "joike" og da jeg så går hen til den ene og siger er det en joke eller hvad? fik jeg en knytnæve i skallen, og så mine venner kunne nå at løbe, men de blev så jagtet af en hver, men da jeg var æske fuld kunne jeg ikke løbe, så jeg fik knæ og knytnæver i ansigtet.. mine venner, den ene fik 2 sting i hovedbunden, og den anden fik et sår over det ene øjenbryn .. det er ikke så slemt.. men nej hvor har jeg ondt i hovedet stadig .. smiley men det var godt nok en skod weekend haha smiley kl var ca 3 da vi blev hentet af politiet og kørt på skadestuen alle 3..

• #19   18. maj 2009 Nej, og det eneste de fik var 2 pakker prince :S kæft et dårligt røveri siger jeg bare ..:D men vi fik vores 15 minutters berømthed haha smiley

• #20   18. maj 2009 Ja det må jeg sige smiley

Kommentér på:
Kæreste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce