Airbrush, Custom Paint

Airbrush, Custom Paint

Medlemmer: 153
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

problem med fortynding af auto air problem med fortynding af auto air

Ey guys!

Nu er jeg ved at have skudt mig rimelig ind på auto air farverne, men har problemer med at det ikke rigtigt vil dække ordentligt, men skal have mange gang før det dækker feks. sort oven på hvid.. indtil videre har jeg firtyndet det med vand, problemet er bare at hvis jeg fortynder det mindre, så begynder det at klatte, så det er ike fordi det er tyndet for meget og hvis jeg fortynder det mere, så er det 100 år om at tørre, da det er vandfortyndet og det kan finde på at løbe..

nogen der ved om den vil dække bedre hvis jeg bruger auto airs fast-reducer? .

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med fortynding af auto air
  • #1   16. maj 2009 okay, gør den rigtige reducer andet end at tørre hurtigere end vand?

• #2   17. maj 2009 hej K..
    Auto air er så'en som du beskriver det, det er helt klart meningen at du ikke kan dække noget li'e med det samme det er jo det, der gør det fede ved airbeush, meningen er jo at du skal tone dine emner op ikke male dem op..... Ja det kan være skide ireterene at det ikke dækker bedre men der er meningen du gør ingenting forkert, og JO tro mig du ka godt fortynde det med vand,deres egen reducer er dyr og ikke skide nødvendig øv du dig bare med vand ,hvid du vil ha noget det dækker mere er der jo osse forskel på auto air der er opauge og transperante og forskellige seriere hva bruger du... ? Go vind oo tryl S

• #3   17. maj 2009 altså, det jeg har problemerne med er sort og hvid, og de er bare alm. semi-opague graphic brite white og deep black.. skulle være dem af slagsen der dækekr bedst smiley men det er bare med at have tålmodighed og give det en masse lag, hvis det skal være kul sort på hvis smiley og tak for de gode råd !

• #4   19. maj 2009 har heller ikke tænkt mig at lave grundfarver med den, men bare når jeg feks. laver et skull og tegner den op med let sort, så skal der en del til at den hvide går igennem og dækker ordentligt. elelr hvis jeg laver et skull på sort baggrund

• #5   19. maj 2009 Præsis... Du gør som du skal . lidt mere toldmod, ka du ikke se at det bliver fint og let, og go idé at starte med en meget fortyndet sort og så lidt mindre og tilsidst ren.... en anden go idé ville være at skifte din sorte ud med en transperrant den er endnu "Blødere" .. så start med en tynd streg ud ton ud fra den,,, go vind

• #6   19. maj 2009 okay, tak for de gode råd smiley

Kommentér på:
problem med fortynding af auto air

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce