2.131 visninger
|
Oprettet:
åbningen på en pige?? {{forumTopicSubject}}
hej bb.
Har lige spørgsmål, mår man nu sidder på en dating side, for nogle på 14-16 årig(er selv 14) hvordan skal jeg skrive til piger, andet end: hej d:, nogle svarer ikk hvad kunne man ellers skrive, er helt blank?? håber nogle vil hjælpe mig
jan 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 90
Det er bare SÅ utjekket at skrive sådan.. Det er nemt ja, men det er dovent og det forkerte signal du sender ud..:
Tænk på at de jo får 50-100 beskeder om dagen, så hvis ik du har noget specielt at komme med så vælger de jo at skrive med an anden...
Held og lykke
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 1.799
Får altså assocation til "laver du stort?" når jeg ser spørgsmålet "laver du?". Det hedder "Hvad laver du? " ;o)
Og lav f.eks. en standard du kan copy/paste om hvem du lige er, to linier eller sådan noget og så skriv noget personligt. Spørg ind til noget i deres profil eller kommenter noget. f.eks. et evt. kæledr, hobby eller noget 3.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Svar: 595
Du skal bare snakke om heste, Dagens Mand, de Unge Mødre, ligestilling, Robinson, og Paradise Hotel. Og fortæl hende at hun er super tynd, så er den hjemme.
Hvis det er en "mindre smart" pige, kan du også bare snakke hende efter munden; har set alt alt for mange eksempler på at det virker.
// dagengs tips fra Scoreullen
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Svar: 595
apr 2007
Og ligestilling? Det er jo det mest hykleriske bras, det burde kaldes bedre vilkår i stedet . ;o) Man ser jo ingen kæmpe for at kvinder skal i hæren på lige fod med mændene ;o)
apr 2007
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 6
åbningen på en pige??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside