{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Velkommen til gruppen :) {{forumTopicSubject}}

Ja, som gruppeadmin vil jeg byde jer alle sammen velkommen til gruppen, tak fordi i ville være med. smiley

Jeg synes vi skal starte med at skrive lidt om hvilke ildere vi har.

Jeg har selv 2 dejlige tøser.
En lille standard som er fra d. 25-2-09, Tøsen. Hun var den første jeg fik, og hende hentede jeg d. 11 oktober, og så har jeg:
Silke, en lækker pastel på ca. 2½ - 3 år, hende fik jeg d. 25 oktober. smiley
Jeg har altid været glad for ildere, og altid ønsket mig en. Men det er først nu jeg har fået overtalt manden smiley
Tøsen har der ikke været nogen problemer med, men Silke var en stor mundfuld, men jeg kæmpede for at få hende til at respektere mig, og nu er der kun et problem, og det er at jeg er den eneste som kan snakke med hende, og håndtere hende uden handsker på.
I kan læse om forløbet med hende her:
http://ferretopia.eu/index.php?topic=1791.0

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til gruppen :)
  • #1   13. dec 2009 mange tak,
    jeg har en han ilder på 3 mdr, han er en rigtig dejlig ballade mager, han bider ikke men kan ske i lege self, han elsker sit lille pivedyr, han er godt venner med min kat, de leger og hygger sig sammen, og han skal kasterers om 3 mdr nå han er gammel nok, hehe er rigtig glad få ham, haner næsten med mig alle steder jeg er,

• #2   13. dec 2009 Tak Natascha smiley

Som du ved ja jeg har Balou en standard/vildfarvet ilder han som er kasteret . han fylder 2 år her den 26.01.08 . Han kommer med ud at handle med lidt rundt omkring, så han ikke kun sidder herhjemme og laver ingen ting. smiley Han sover frit, dvs at jeg ikke har ham i bur jo når jeg ikke er hjemme, men han vil ikke have det lukket når jeg er hjemme om han ligger og sover og jeg lukker det vågner han også skal han nok åbne det. men han er helt tam , Leger gerne med små børn (dog med opsyn) da børnene er lidt hårde ved ham nogle gange.. Ellers elsker han sin legekammerat Tøsen som Natascha har. Silke han har også mødt og en god sovekammerat. Har haft den lille dreng siden han var sølle 8 uger gammel han kommer fra et sted hvor de ikke lige helt kunne finde ud af at have ildere. så han var altså en pige hvor jeg fik ham. dog selvom han var Viril så man kunne se at det var en dreng.. men købte en pige på samme tid med ham hun var så 6 uger gammel. men hun klaret det og bor nu i vejle hos en opdrætter.

Jeg har haft ildere i lidt over 2 1/2 år. har haft en del , da jeg har haft taget mishandlet ildere ind og fået gjort dem håndtamme inden de så kom videre . formidlet dem også videre. Det har været en god oplevelse sammen med de kræ. Man kan ikke få noget bedre kæledyr end en ilder.
    Så utrolige dejlige og elsker deres selvskab..
    Men da jeg har fået allergi så har jeg været nødtil at stoppe dette som jeg er meget ked af .. så nu har jeg kun en ilder tilbage det er min Charmetrold Balou han er noget for sig ihverfald smiley

Kommentér på:
Velkommen til gruppen :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce