{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canon, vidvinkel objektiv.
  • #1   27. apr 2010 Jeg har et Canon 17-40mm f/4 L som dog ikke er til salg. Det er et ganske fint optik. Ellers er der Tokina, eller Sigma 10-20mm du kan kigge på også. Gider ikke søge på det for dig, det må du selv gøre smiley

• #2   28. apr 2010 Jeg har et liggende.. Det er et Opteka 6.5 mm. som passer på dit kamera.

Det er manuelt, men ganske nemt at bruge.

• #4   28. apr 2010 Det kommer jo også an på hvilken effekt du vil have ud af det smiley

For det jeg har liggende kan " se" 180grader, så der kan det ikke undgås at man får de runde billeder. Fed effekt til at tage billeder af biler fx smiley Eller bygninger.

• #5   28. apr 2010 Så hedder det noget andet smiley Så er det fisheye, og ikke vidvinkel. Det Christian har er fisheye.

Tokina er "billigt" og ikke nødvendigvis dårligt pga prisen. Det er faktisk ret godt. De har desværre ikke lavet nogle til FullFrame endnu, men på crop er det vildt nok.

• Martin O
    Martin O Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   28. apr 2010 tak for de hurtige svar allesammen. jeg må ud og se hvad jeg kan finde..

• #7   29. apr 2010 Peter H: Min fejl smiley Det er selvfølgelig et fisheye jeg har =)

Kommentér på:
Canon, vidvinkel objektiv.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce