{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

privat tattovør {{forumTopicSubject}}

Hmmm jkeg er blevet tilbudt at få lavet en tusse ved en privat tattovør. Han er selvlært og har tusset i to år. Jeg har set noget af det han har lavet, og det ser fint ud.
Så er mit spørgsmål til jer..... Hvad skal jeg være på vagt overfor i forhold til hvis jeg gik i en tattooshop??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  privat tattovør
  • #1   30. apr 2010 1.
    kan han autocalvere ? hvis ikke så ville jeg ALDRIG overhovedet overveje at blive tattet hos ham!
    2.
    jeg ville iøvrigt aldrig benytte en hjemmetattovør af en masse grunde - de er fx ikke med i dansk tattovør laug og underlagt de "regler" der er oprettet her. der er ikke få eksempler på at den farve de benytter er af "spændende herkomst (autolak og lign....)

tja, men valget er i sidste ende dit - held og lykke uanset hvad du bestemmer dig for.

mvh

• #2   30. apr 2010 3.
    Og hvordan hygiejnen er hos ham.. Ikke bare hans "studio" (formentlig køkkenet) men også hvordan hans værktøj ser ud, om nøglen er blevet steriliseret. Bare kig dig godt om og lig mærke til om det virker beskidt og sådan for det mindste kan gå i dit sår og inficere det.

Alt i alt ville jeg kun gå til en hjemme tatovør hvis jeg kendte ham personlig og ligesom vidste hvordan han behandlede sit grej og hvis jeg stolede nok på ham til at vide at han ikke bare ville smide en beskidt nål i huden på mig..

• #3   30. apr 2010 hmm hvad er autocalvere??
    Han tattoverer en af mine veninder som har tusser over det meste af kroppen som han har lavet.

• #4   1. maj 2010 at autocalvere vil sige, at man steriliserer udstyret med kogende vand/damp under højtryk. Det er noget temmeligt bekosteligt udstyr, som jeg svært meget tvivler på at en hjemmetattovør har råd til

At han har tattet din veninde er jo fint og hun har taget en ret stor risiko synes jeg - om du også vil tage den må jo i sidste ende være op til dig... jeg gjorde det ikke selv (om han så har tatoveret nok så mange.

mvh

• #5   1. maj 2010 som de andre siger: autoclave. Vigtigt! Hvis han ikke er indehaver af sådan en kan du heller ikke være 100% sikker på at tingene er sterile. Han kan jo sagtens bare sterilisere dem med noget væske og tænke at det er nok. Men det er det IKKE.

bruger han nye nåle? kig grundeigt om han pakker nålen ud af en pakke eller om det ligger i en æske.

2år er ikke længe at have tattoveret og slet ikke når det er selvlært.
    Min kæreste er tattovør også selvlært men der er gået mange år før han kunne tillade sig at åbne sit eget osv.

Mange af dem der sidder hjemme og gør det laver måske et par tusser om ugen. Det ikke mange i løbet af 2 år. Ihvertfald ikke nok til at jeg ville risikere noget. Dengang min kæreste havde tattoveret i 2år var det slet ikke nok.

Måske ser tusserne pæne ud men detaljerne er for det meste ringe og skygger plejer de heller ikke at være så fikse til.

Jeg ville ALDRIG gå på kompromis med prisen når det skal sidde på min krop for altid. Så hellere betale 500 mere og få noget der er ordentligt og hos en tattovør der har en forretning der er ren og tingene er iorden, istedet for at sidde i en persons køkken hvor der også forgår mange andre ting i løbet af en dag.

(link fjernet) <- dette er en autoclave. Min kæreste gav vidst omkring 20.000 for sin. Så jeg tvivler på at en hjemmetattovør sidder inde med sådan en.

• #6   2. maj 2010 Gå til en tattoo mand/kvinde der sidder i forretning !! Jeg fik lavet en tus af en hjemme tattoovør og den er meget grim og kan ikke rettes til !! Med noget man skal have hele sit liv som sidder på en, er det værd at gå i forretning og betale hvad det koster !!

Kommentér på:
privat tattovør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce