1.345 visninger
|
Oprettet:
Hey drenge og piger ;) ? Hjælp lige ;) {{forumTopicSubject}}
Jeg har trænet i godt og vel 1½ år og der er kommet mange gode resultater, er ved at blive okay stor
men jeg ville høre om i har nogle gode øvelser måske nogle jeg ikke kender, helst til Biceps og Bryst
I kan eventuelt sende nogle links til nogle gode bryst og biveps øvelser
Bryst øvelser er det sikkert ikke flere end dem jeg selv laver, men jeg ved der er rigtig mange biceps øvelser som jeg garanteret ikke kender ;))
Kom med nogle foreslag og links tak
mvh Janikza
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 286
Perfekt side til at se en masse forskellige work-out muligheder . Du er velkommen til at skrive pm hvis der sku være flere spørgsmål
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 59
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 133
det drejer sig jo bare om at bukke armen og finde en der rammer dig godt
okt 2009
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 167
og ja det har ud på at bukke armen. og til bryst er der bare at få vægt på.
okt 2007
Blæret at du skal udtale dig så dumt.
'okay stor' er en relativ størrelse som bedømmes ud fra individet, du kan derfor have din mening og han kan have hans.
dec 2008
Det med individet holder ikke, hvis en hund vejer det dobbelte af de andre i flokken, så er den stor i forhold til de andre individer, men hvis den har stået bagerst ved madskålen, men nu er begyndt at spise, så er den ikke blevet stor, bare fordi den er vokset lidt, så er den bare ved at indhente det forsømte. og en det er forlille til medium jakker skal sku ikke syntes han er ok stor. han kan være hårdt hakket og lækker, men stor nej.
okt 2009
Jeg skal nok lige tage nogle billeder, så kan du da se at jeg er ved at blive Okay stor
Som du siger det med hunden, hvis den er det dobbelte af de andre hunde i den race, så er den stor
Men nu siger jeg jo ikke Stor.. men OKAY stor, det ville sige, at i forhold til dem i min alder er jeg OKAY stor
Er kun 16 år
okt 2007
Jo det holder fint. Det afhænger som du selv siger hvad man måler det op imod..
lad os tage dit eksempel - hvis den har stået bagerst ved madskålen men nu er begyndt at spise, så er den blevet stor ift. hvad den var før. Deraf relativt.
dec 2008
du behøver ikke tage billeder for min skyld.
okt 2009
Hey drenge og piger ;) ? Hjælp lige ;)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside