{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.678 visninger | Oprettet:

lidt flere rygter (iPhone 5) {{forumTopicSubject}}

http://www.iphonehacks.com/2011/03/iphone-5-to-get-aluminum-back-panel-redesigned-antenna-apples-new-dual-core-a5-chip.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+iphonehacks+(iPhone+Hacks)&utm_content=Twitter

er selvfølgelig ikke et ægte billede. er computerlavet. men er præsic sådan jeg har gået og drømt om at iP5 ville komme til at se ud.
man har kun lov at håbe. dog mangler flash til kamera bagpå.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt flere rygter (iPhone 5)
  • #1   7. mar 2011 Jo som er gå tilbage til det gamle næsten kan nu mere lig det nye design på iphone 4 smiley

• #2   7. mar 2011 dfd

er altid en smagssag. har altid været vild med det oprindelige design. der ramte de sku plet.
    og man alle de andre idevices der er i alu efterhånden- så er det ikke utænkeligt.
    glas var ikke det smarteste valg til en iphone.. ved de jo ogaå godt. (men ok.. bagsiden er mega nem at skifte)

• #3   8. mar 2011 Uanset hvordan den kommer til at se ud...bliver den lækker...det er jeg ikke i tvivl om...

Ang. 3'eren vs. 4'eren...så synes jeg at 4'eren vinder...men igen...de fleste at mine kammerater er til 3'eren...

• #4   8. mar 2011 faktisk så ku jeg slet ikke se apples ide med iP4. er slet ikke deres stil. de har altid runde bløde hjørner på deres ting. iP4 skildte sig MEGET ud fra deres produkt sortement.
    så hvordan iP5 kommer til at se ud kan kun være gætværk.

• #5   8. mar 2011 Mhhm.. flot at de så lige har fjernet blitzen igen..?
    Men dejligt design.. Men alligevel.. vil ikke have en metal telefon ;D!
    Andre end mig der godt kunne bruge en Ipad 2 i Hvid? DAMN DEN ER LÆKKKKKER ;D!

• #6   8. mar 2011 360
    ja er jo bare en 3d rendering.
    er kun et skud på hvordan den kan komme til at se ud smiley
    jo tak. en ipad2 i hvid ku være lækkert.
    men ender nok med en ipad1. de ryger nok under 2000,- nu når ipad2 kommer. smiley

• #7   11. mar 2011 Mhhm det ville satme være gur.. så har jeg jo næsten råd til dem begge når jeg bliver gammel ;D

Kommentér på:
lidt flere rygter (iPhone 5)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce