{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

Dropbox. online backup {{forumTopicSubject}}

Vil gerne anbefale www.dropbox.com til alle medlemmerne her i gruppen.
måden dropbox virker på er at du har en mappe på computeren, som du smider det i som du ønsker adgang til overalt.
så installere du dropbox på din iphone eller android telefon, og du kan få adgang til filerne uanset hvor du er i verdenen.
du kan også installere dropbox på en masse computere og have de samme filer delt imellem computerene.

hvis i bruger følgende link:
http://db.tt/z7lUX4U
vil det give både dig og mig 250 mb plads (man kan max have 8 gb)
det er selvfølgelig helt frivilligt om man ønsker at bruge linket. ellers brug den officielle hjemmeside)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dropbox. online backup
  • #1   23. apr 2011 nå ja.. man starter med at have 2 gb. men får hurtigt efter oprettelse 2,25 gb (2,5 gb hvis man bruger mit link eller andres)

  • #2   23. apr 2011 8gb er nu ikke max.... Har pt. 16,4gb på min free DB account... ;o)

    Hvis man har en studiemail, kan det også betale sig at registrere denne da man så vil få 500mb pr. invitation der joiner fremfor 250mb... ;o)


  • #3   23. apr 2011 Hvordan fungerer det helt præcist? Er det så en side man skal downloade sine ting fra, når man skal bruge dem på sin telefon?

  • #4   23. apr 2011 Dennis. I princippet ja.

    Lad mig stille et eksempel op.

    Der er din iPhone. Din kærestes htc. Din arbejds Nokia smartphone. Din arbejdsbærbar. Din gamer. Din hjemmebærbar. Din kærestes bærbar. Osv osv. Ve at have dropbox. Så har i de samme filer på ALLE tingene. Og smider du din lønseddel ind på din arbejds computer. Så kan du se dem på alle de andre. Det er det man så populært kalder "skyen". Altså at ens filer ligger online. Og bliver synkroniseret til alle dine ting


  • #5   26. apr 2011 Mener man kan få op til 80 gb.. det står et sted på dropbox.com.. Har brugt det længe.. og det er meget smart.. især med skole arbejde osv smiley

Kommentér på:
Dropbox. online backup

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce