• Kost & Træning •

• Kost & Træning •

Medlemmer: 287
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
2.207 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Godt på vej! Godt på vej!

Hej alle sammen.

Jeg er en fyr på 21år blev jeg igår D28/4 hehe

Jeg gik fra min kæreste i januar og vejede den gang 104kg og det havde jeg gjort de sidste mange år.

Efter jeg fik fra min kæreste tabte jeg mig 4kg på 14dage og siden da har jeg passet meget på med hvad jeg spiser og drikker og begyndt at skabe mig en god kost rotine.

Jeg vejer idag 95kg så dvs har tabt mig 9kg på ca 3måneder.

Jeg vil rigtig rigtig gerne igang med at bygge nogle muskler på, men er i tvivl om, om jeg skal vente lidt endnu og tabe mig for eksempel 5-10kg endnu før jeg går igang med at bodybuilde.

21år - 95kg - 177cm høj

jeg har overvejet at begynde at bruge LEAN DESSERT PROTEIN som måltids erstatning om natten, Da jeg arbejder nat fra 22.00 til 06.00 så tænkte jeg at det måske kunne være en OK løsning da jeg ikke rigtig har nogen appetit om natten til at spise en masse.

Min rytme er Arbejde: 22.00 - 06.00 Sover: 08.00 - 15.00 Spiser aftensmad: 19.00

Igennem en hel dag spiser jeg ca. 1 dåse tun i vand - 1banan + 1-2 pære eller æble - spiser rug fras når jeg kommer hjem fra arbejde kl. 07.00.
Aftensmad meget forskelligt hvad jeg for, men nogen gange Pasta med Tun eller kylling og så selvfølgelig Min broccoli da jeg er helt pjattet med den ting smiley

kom med forslag, ville rigtig gerne kunne se godt ud til sommer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt på vej!
Kommentér på:
Godt på vej!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce