Reptiles only!

Reptiles only!

Medlemmer: 92
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

nu må det sku da snart stoppe nu må det sku da snart stoppe

Hvad sker der lige for bazoom, et lasbil og traktor galleri, hvorfor bliver de ved med at komme med nye ting når de ikke kan komme med et enkelt krybdyr galleri os.
Hvordan kan det lade sig gøre at få dem til at lave det, kommer det overhovedet til at ske ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu må det sku da snart stoppe
  • #2   15. sep 2011 ja..

• #3   15. sep 2011 Selvom interessen for krybdyr tilsyneladende er stigende ser det ud som om det stadig er mange som syntes kryb er ulækkert og intetsigende. Hvilket jeg selvfølgelig også er skide træt af.

KRYBDYRS GALLERI TIL OS TAK!

• #4   16. sep 2011 iversen ja den bliver mere og mere stigende men det jo os godt, håber da os det bliver ved, det jo klart nogen synes de er ulækre osv, det jo fordi de for det forkerte syn på dem fra unge af, fra tv eller forældre der selv er bange for dem.

jeg tror da ikk der er lige så mange der vil bruge det som hund og kat, men det da helt klart mere end traktor vil jeg da tro smiley

• #5   16. sep 2011 så meget enig!!!
    Krybdyr er vejen frem kom nu igen med det galleri!!!

• #7   17. sep 2011 så er det bare om det hjælper, der er før prøvet med stor underskrift indsamling til det, men istedet kom der en baby på bazoom, der er prøvet så meget men de lytter jo bare ikk.

• #9   17. sep 2011 ja det så rigtigt, men man kan jo kun håbe, hvem skal man henvende sig til ? smiley

• #11   17. sep 2011 ja, det vil kun være godt smiley

• #12   17. sep 2011 Jeg skrev til samtlige hjælpe admins som var online den anden dag og de sagde mere eller mindre alle sammen at jeg skulle bruge kontakt formularen under kontakt.

Anna-Sophie Lund Johnsen ©
    Hvem var det du havde kontakt med?

Kommentér på:
nu må det sku da snart stoppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce