{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har i af planer?
  • #2   29. sep 2011 Hehe :b
    ja ikke Canada gås, kunne ikke være helt skidt at få ramt på smiley
    har jeg stadig tilgode smiley

• #3   29. sep 2011 satser på bare at komme på jagt i det hele taget det er dælme svært at være 17 år og den eneste i familien der har et jagttegn

• #4   30. sep 2011 planen er vist at få det riffel tegn til foråret smiley kunne være rart at prøve lidt andet en bare hagljagt smiley

• #5   30. sep 2011 Jamen jeg satser på lidt af det hele.. Har stort set heller ikke en weekend hvor jeg IKKE skal på jagt.. Jeg regner med at skulle skyde nogle snepper her til vinter. Måske mit første stykke kronvildt. Et efterårsdyr eller 2 ville heller ikke være dårligt.. Så har jeg fået noget jagt der går helt ud til vandet ved Ringkøbing fjord, så mon ikke jeg kan være heldig at få ram på nogle gæs også.?
    Hare, fasener, ænder og duer, foruden krager skal jeg også afsted efter.
    Så skal jeg sammen med en kammerat og hans hund og og kigge til nogen forskellige rævegrave rundt omkring.

Jeg får rigeligt at se til!!!

• #7   7. okt 2011 Jeg fik i den forgange uge:
    1 fasankok, 5 krager og 2 efterårs dyr(et lam og et smaldyr)

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #8   11. okt 2011 Jeg har endnu min første jagt til gode, men hvis alt flasker sig, bliver det i år (kryds fingre, arme og ben for en håbefuld ny-jæger).. smiley
    Tog tegnet for 1½ år siden, men har ikke haft noget der ligner mulighed for at komme afsted.. Nu har min far dog været så elskværdig at købe mig et haglgevær - og med lidt held, kommer jeg med som gæst i år.. Jeg har sommerfugle i maven og er en smule nervøs, men glæder mig allerede som et lille barn til min første jagt!
    Ellers er planen at forbedre skydeteknikken til foråret og så overvejer jeg kraftigt at tage riffeltegn.. smiley

Kommentér på:
Hvad har i af planer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce