Jagt Gruppen

Jagt Gruppen

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
1.326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

prøv at se dem her! prøv at se dem her!

http://www.dba.dk/andet-video-brille-i-kam/id-77940843/

har selv lige købt et par..dog til en lidt dyre pris, men de er sgu meget sjove at have med på jagt, så har man turen på film og man kan se hva man gør forkert hvis man ikk rammer så godt..
lovede lige at lægge annoncen op her i gruppen..
helt klart et køb værd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøv at se dem her!
  • #1   8. nov 2011 nej ikk hva jeg ved af.. men syntes nu mine fanger lyden meget godt..

• #2   8. nov 2011 Men hvilken kvalitet filmer de i.? Jeg har købt mig et Contour 1080P HD hjelm kamera med 16GB kort, 3 batterier, Hovedmontage og montage til alt muligt andet.. Det filmer i mange forskellige formater bl.a 1080P(HD) 30fps, 720p(HD)60fps...

(link fjernet)

Se evt min Youtube kanal for at se nogle film jeg har optaget med det:

http://www.youtube.com/user/Paw19dk#p/u

• #3   8. nov 2011 Har lige siddet og set nogle film optaget med de briller.. Og hverken billede eller lyd er noget at råbe hurra for. Desuden filmer de heller ikke op langs med løbet. De filmer ikke i samme retning som geværet peger. Faktisk kan man i nogen af filmene ikke se hvad der bliver skudt på fordi det er uden for billedet.
    Der er det noget bedre at have kameraet monteret på siden af hovedet og drejet ind så det passer med at det filmer der hvor ens sigteøje kigger. Se evt dette link, et af de nederste indlæg.... Der er billeder af min opsætning:
    http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=2&t=35393

• #4   8. nov 2011 jeg kan godt se at kvaliteten er langt bedere på det kamera du bruger.. og så også lige den måde du havde lavet det på så du kunne bruge det på hovedet og det ligner jo noget man selv kan lave.. men hva vil du tro det løber op i alt i alt med det du har købt til det?

• #5   8. nov 2011 For alt det jeg har og bruger til kameraet kan man få det for omkring 2400kr på hjelmkamera.dk
    Ja, hoved montagen kan man selv lave. Jeg mener der følger et Goggle mount med i kamerapakken. Det monteres let på "elastik bæltet" på et par goggels eller på et slags bælte som jeg har.. (se billederne på NVF.dk)

• #6   8. nov 2011 Med i de 2400 er der selvfølgelig 16GB kort og 2 ekstra batterier..

Kommentér på:
prøv at se dem her!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce