1.875 visninger
|
Oprettet:
Hverdagens små problemer? {{forumTopicSubject}}
Hey.
En veninde og jeg skal igang med et projekt i faget Teknologi på HTX, hvor vi skal finde på et produkt der passer til emnet affald. Det behøver I ikke tænke nærmere over.
Derfor tænkte jeg på, om I ville dele nogle af problemer I har i hverdagen med mig.
Selv den mindste irritation kan være brugbar
Det er ikke kæreste problemer. Mere problemer som fx hvis du altid glemmer, at tage din telefon med, når du går ud af døren, hvis du er træt af, at dit ansigt bliver vådt når du cykler i regn eller hvis du altid kommer for sent til bussen, fordi du ikke holder øje med tiden. Det er lige hvad jeg kan finde på
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 136 Svar: 1.560
Jeg skal først møde klokken 0830 og køre hjemmefra klokken 0810. har så fri klokken 1630 og er hjemme ved 17 tiden fordi der er meget trafik...
Det der irriterre mig er så bare at jeg står op - så køre jeg på arbejde - så køre jeg hjem - så spiser jeg og så falder jeg i søvn i sofaen.. :s
Jeg har slet ikke tid til min familie, mine venner, min elskede kæreste eller mine fritids interesser.. hvad fanden går galt? :-s
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 416
Det irriterer mig at jeg skal gå op til bussen og den altid er forsinket..
Det irriterer mig at min su ikke tillader mig at forkæle mig selv ret meget..
Det irriterer mig at det larmer inde hos naboen om natten og at de holder fest i weekenderne..
Naboens hunde irriterer mig (de har 24 hunde og 14 katte og hundene gør HVER gang de ser en af kattene eller nogen går forbi huset)..
Mine matematik lektier irriterer mig..
Løs ark med opgaver fra skolen irriterer mig..
det irriterer mig at jeg er syg..
Faktisk er der ret meget der irriterer mig..
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 1.799
Briller betyder at de bliver fedtede, de er i vejen når man skal ligge ned. Man kan ikke se noget som helst når det regner, endnu værre når det sner..
Og man kan heller ikke se noget som helst når man kommer ind af døren, fordi de dugger..
Jeg bliver irriteret over ham den ulideligt langsomme ekspedient i Føtex. Var ved en Ny i job i dag, hun var meget hurtigere!
KGJensen - har du overvejet om du måske er i noget vitamin mangel? (F.eks. D vitamin mener jeg giver de symptomer.. Snak evt. med din læge om en blodprøve)
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 136 Svar: 1.560
Og kæresten arrangere synd og varieret kost, :s
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 1.799
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 40 Fotoprofiler: 1 Emner: 84 Svar: 1.361
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Svar: 3
og det største problem er at jeg altid render rundt som en skoldet skid for at finde den igen.
og ja jeg har fundet den alle gangene meeen hvor??
85% af gangene er i et skab??
(køleskab, klædeskab, badeværrelses skab, mm.)
Hverdagens små problemer?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside