{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.649 visninger | Oprettet:

Jack3D {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Ville lige høre om der er flere herinde der bruger det.? Og deres erfaringer med det. Tager selv 2 skeer med det nu, på 3 dagen. Hvor jeg køre det. Men kan ikke mærke noget. Har en anden kammerat der også køre det. Han bliver helt væk af det. Og føler sig deprimeret af det. Andre der oplevet noget lign?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jack3D
  • #1   13. sep 2012 Koffein og keratin er billigere og har samme virkning, men ja det kommer an på ens tolerance overfor Koffein og keratin

• #2   14. sep 2012 Du har hørt at der er et par stykker som er kradset af, af det??

Der er en grund til at det er ulovligt i DK...

• #3   14. sep 2012 Det er ikke ulovligt her hjemme ?

(link fjernet)

profilbillede
  • #4   14. sep 2012 Det der er sjovt nok heller ikke en dansk hjemmeside.

nfo@bodymania.nu
    Find os på facebook
    Find os på twitter Rebolina limited -
    Support: BodyMania
    112-113 Whitley Road
    NE25 2SY
    London
    UK
    Tel. 0191 3465552

• #5   14. sep 2012 Nej du har nok ret. Men har desværre taget 3 doseringer i dag. Og lige nu, kan jeg mærke, at jeg er helt deprimeret. Selvom alt er godt. Og det var det samme, som min kammerat sagde. Dog da han fik en kun.

• #6   14. sep 2012 Har aldrig hørt om nogle der bliver depri af et kosttilskud...

Tror du ikke bare at det er fordi at du er hyper aktiv og du ikke har noget at lave??

• #7   14. sep 2012 Og 3 doser??

Med mindre at du skal løfte en lastbil så ville jeg stoppe

• #8   15. sep 2012 det er ulovligt at bruge i konkurrencer herhjemme er hvad jeg har læst mig frem til

• #9   16. sep 2012 Grunden til jeg gik op på 3 doseringer, var at min kammerat sagde, da han kørte det. At han fik en følgelse af at bare skulle presse. Sådan overdrevet meget. Men den følgelse fik jeg ikke. Så prøvede at gå højere op i doseringen. Men det kan godt være at det er derfor. Men det var virkelig en mærkelig måde at have det på. Var enlig glad, så ligepludselig så kunne jeg nærmest tude. Var virkelig ked af det. Ikke at jeg var ved at græde. Men bare virkeligt som om der var sket noget forfærdeligt. Men holder mig vist bare et en enkelt dosering nu. Og tak for svarenede.

Per: Det er vist bare generalt ulovligt.

• #10   16. sep 2012 Per: 1,3-dimethylalamin er blevet ulovligt i DK efter at en svensk dreng skvattede om.
    Det virker jo som amf så det er ikke helt ufarligt.

• #11   17. sep 2012 Bruger selv jack3d har aldrig fået nogle bivirkninger af det man skal bruge det med omtanke

• #12   17. sep 2012 Ang. Om det er ulovligt i Danmark er det ulovligt og sælge for firmaer men privat nope. Der er masser som snakker om fn ny eu lov jeg har snakker med eu i dk der er ikke lov enlig en lov imod det i nu men kommer nok usplabs som laver jack3d har ladet den udgå også har de lavet jack3d Micro

• #13   17. sep 2012 A H: Sagt på en anden måde, du mener at man kan bruge et stof som amf med omtanke?

Og din sidste post, kan jeg overhoved ikke forstå.

Beklager hvis jeg er lidt spydig, men det er mere en undren, end et angreb.

• Frank S
    Frank S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #14   27. sep 2012 Det må ikke sælges herhjemme, da der er et stof i det, som slår ud på anti doping danmark!

• #15   27. sep 2012 Den har vi fundet ud af Frank S. Men tak for det smiley Men tror nærmere det er det med amf´en der er problemet.

Kommentér på:
Jack3D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce