2.309 visninger
|
Oprettet:
Hva' sysler du med ? {{forumTopicSubject}}
ja lad os starte med at se hva' vi går og sysler med i vor små hjem*
måske syr du, eller maler -eller laver billeder i decopage -eller en blanding.... men skriv lidt om din gøren ud kunstens spændende verden*
måske du er intresseret i kunst - ved at se det - mer' end at lave det selv- så fortæl hva' der gør' dig glad*s*
ha' en go' dag
jan 2014
Følger: 61 Følgere: 41 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 70
jeg har et par projekter der skal være færdige- meeen jeg kan slet ikke find vejen frem*
men så har jeg flyttekasser og mega' projekt med badeværlset og - ja det ligger osse stille-
men jeg har da' et sy projekt der er igang - min datter skal med til J-P0P i kbh - engang i marts- sååå Det skal gøres færdig - klokkeblomst!!!
bare vent til foråret pibler frem ...så kan vi igen....er det ikke sådan - ny energi
venligst hannetove
og go' bage dag - med My little pony kage
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
jan 2014
jan 2014
vi skal ha' Julemarked 21/22 nov - så jeg skal igang med at planlægge det jeg skal ha' med- jeg skal ha' syet juleforklæder og gerne store julesokker - alt sammen a' stof/tøj- rester!!.....
meen jeg vil gerne ha et par a' mine mange photos udstillet osse på Kulturcafe'en, vigerslevvej 54 B- i valby...så jeg skal ha' købt stort photopapir og tildkåret billederne - så de lige få det LOOK jeg vil ha'
så joeee jeg har et par projekter at komme igang med*
seees vi r´til julemarkedet?
jan 2014
ja så er der tilmeldt 5 og jeg nr. 6 - og der er 3 på vente stolen- hvis nogle hopper fra* det er så dejligt at vi allerede på denne side a' nytår kan sige at der er fælles vinter udstilling fea 30 jan til 2 april 2016
(det er dog underligt at skulle skrive 2016 - wow som tilden flyver)
der kommer flere oplysninger senere- håber i kikker forbi også gerne når vi har fernisering -
ha' en dejlig mandag - nyd det flott hvide*s*
venligst hannetove
& kulturcafe'en
vigerslevvej 54 b
2500 valby
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Hva' sysler du med ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside