Film og Tv

Film og Tv

Medlemmer: 14
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
296 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Film, du kan se igen og igen... Film, du kan se igen og igen...

Nogle film ser man en enkelt gang eller to, og så er det rigeligt - andre film kan man se igen og igen. smiley

Hvilke film kan du se igen og igen? smiley

Min egen liste er relativt lang, så jeg får ikke skrevet dem alle på... men her kommer et par stykker af dem:

The Phantom Of The Opera
The Avengers
Thor
Jurassic Park
The Lost World
Pretty Woman
Kate & Leopold
The Man From Snowy River
Return To Snowy River
The Black Stallion
The Black Stallion Returns
Secretariat
Harry Potter 1-8
Homeward Bound
Disney's The Lion King
Disney's The Little Mermaid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Film, du kan se igen og igen...
  • #2   25. feb 2014 Jeg ELSKER bogen til The Hitchhiker's Guide To The Galaxy... Douglas Adams skriver så genialt og med så meget humor.

Af filmene har jeg kun set versionen fra 2005, hvor Alan Rickman lægger stemme til Marvin... og den var jeg ikke så imponeret over. Men jeg ved ikke, om versionen fra 1981 er bedre?

• #4   25. feb 2014 Jo, det er den fra 2005. smiley Den har et imponerende cast, fine effekter osv., men den når altså bare ikke helt op på siden af bogen... Sådan synes jeg dog ofte, det er med filmatiseringer. Af samme årsag ser jeg altid helst filmene, før jeg læser bøgerne. smiley

• #6   3. mar 2014 Contact med Jodie Foster er en suveræn film. smiley

• #7   6. mar 2014 Puha,
    Guide to the galaxy er fed nok. Har set den et par gange, dog et par år tilbage.

Full metal jacket, ser jeg mindst en gang i året - Den har det med at blive sendt d. 25 december, og det er min fødselsdag smiley Så den plejer jeg at sidde og se.

Hooligans/green street hooligans (nr 1) er også en jeg godt kan se igen snart, selvom den er set utallige gange.

Og så har vi sådan noget som starwars, lord of the rings.. dem kan man også godt se flere end et par gange.. Man får flere detaljer med når man ser film flere gange smiley

Udover det, så aner jeg det ikke faktisk.Jeg har set så ekstremt mange film, at jeg ikke husker halvdelen af dem før jeg ser navnet eller en scene. smiley Men et godt bud, er helt sikkert også band of brothers. Selvom den er ultra lang, og jeg har set den fra start til slut 3 gange så er det stadigvæk den bedste mini-serie ever! The godfather, of course... Min smag er ret speciel hvad film angår! der er så mange.. Inception kunne jeg helt sikkert også se igen. Pisse godt lavet af leo + crew.

• #8   6. mar 2014 Haha, ja jeg kender godt det med, at man har set så mange film, at man dårligt kan huske dem. Da jeg lå syg en uge i januar måned, var der ikke så meget andet at lave end at se film. Vi havde på daværende tidspunkt lige fået ny on demand løsning... og jeg nåede at klikke ind på adskillige film og tænke "eiii, den lyder spændende", for så i løbet af de første 5-10 minutter at nå frem til konklusionen: "Nåeh... det var den.. jamen den har jeg jo set!" Og så gå i gang med at lede videre igen. smiley

• #10   8. mar 2014 Åh ja, Carsten! "Keeping Mom" er intet mindre end genial!! Det er også en af de film, jeg elsker og har set flere gange. Maggie Smith er fremragende i rollen som "bedstemor med slag i", og filmens humor er lige i øjet. smiley

• #12   5. jul 2014 "Sådan Træner Du Din Drage" er faktisk en af de få animationsfilm, jeg endnu har til gode at se, fordi jeg ikke har kunnet finde den på on demand på originalsproget. Men jeg har hørt rigtig meget positivt om den og skal helt sikkert også have den set ved først komne lejlighed.

Kommentér på:
Film, du kan se igen og igen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce