{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Din yndlingsgenre? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger... Når du skal se film, hvad er så din yndlingsgenre? Eller yndlingsgenrer, hvis du har flere?

Jeg er - hvis nogen stadig skulle være i tvivl - en rigtig filmnørd, og min filmsmag er rigtig bred. Skal jeg imidlertid på trods af dette forsøge at nævne en eller to yndlingsgenrer, så har jeg nok en vis svaghed for eventyr/fantasy og romantiske komedier. smiley

Men når det er sagt, kan jeg finde noget, jeg kan lide indenfor alle genrer, hvilket også afspejles i min efterhånden ret store dvd-samling derhjemme. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din yndlingsgenre?
  • #5   19. jul 2014 Briterne er bestemt også dygtige til at lave film... Især de der underspillede, lidt sorte komedier.

Har du set den britiske komedie, "Svigermor(d)" (på engelsk: "Keeping Mom"), Elin? Med Rowan Atkinson og Maggie Smith? Den er genial!

• #7   19. jul 2014 Det er Kristin Scott Thomas, der spiller konen. smiley Og det er præcis den film, jeg tænker på - Rowan Atkinson spiller præsten, og Maggie Smith er husholdersken, der viser sig at være konens biologiske mor. Den er herlig. smiley

• #9   19. jul 2014 Også jeg... Jeg har set den adskillige gange, efterhånden, men bliver vist aldrig rigtigt træt af den. smiley

Hvad så med "A Fish Called Wanda"? Har du set den? Med John Cleese, Jamie Lee Curtis, Kevin Kline og Michael Palin?

• #11   19. jul 2014 Det er ham, der hedder Kevin Kline... i virkeligheden, altså. I filmen hedder han Otto. smiley

Kommentér på:
Din yndlingsgenre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce