{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Vild Med Dans 2015 {{forumTopicSubject}}

Så blev Vild Med Dans anno 2015 skudt i gang. Jeg har slet ikke længere tal på, hvilken sæson vi efterhånden har gang i... men det er heller ikke så vigtigt for mig. Det, som fascinerer mig ved dette program år efter år, er den udvikling og forvandling, som nydanserne undergår i løbet af de 10 uger, programmet kører.

I år er der ret stor forskel på danserne, synes jeg. Nogle har lagt VIRKELIG godt ud allerede i første program, nogle er mere "jævne", og et par enkelte falder lidt igennem. Det sjove er, at selv om man allerede nu måske kan danne sig et overblik over, hvilke af deltagerne, som har størst flair for det der med at danse, så har erfaring også vist, at nogle af dem, som faktisk starter værst ud, sagtens kan ende i en finale.

Er der mon andre her i gruppen, som er lige så "vilde med dans", som jeg er? Eller som bare ser programmet? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vild Med Dans 2015
  • #1   12. sep 2015 Jeg holder meget af programmet og har set alle sæsoner.

• #2   14. sep 2015 [b jeg så rent faktisk genudsendelsen - var vel lørdag, har jo aldrig set det før. Jeg oplevede det med "begynderøjne' fandt ud af, hvem der var såkaldet nye og gættede, hvem veteranernes så var og fulgte med behersket stemning karakterafgivningen. Jeg undredes over de " høje" karakterer til visse nybegyndere - hen mod slutningen af programmet. Fx Søs E. Og partner. Kan hendes position i underholdningsbranchens mon spille en rolle for " hendes " høje karakter
    sammenholdt med de første nybegynderes ettaller ??[/b] derforuden nød jeg at kigge kjoler ( valsekjoler) 😆😁

• #3   15. sep 2015 Jeg har endnu aldrig oplevet i Vild Med Dans, at der gives karakterer ud fra kendisstatus. Faktisk synes jeg, at dommerne sædvanligvis er yderst retfærdige i deres vurderinger; de bedømmer udelukkende ud fra den dans, de ser.

James Samson og Søs Egelind fik de bedste karakterer, fordi de - i hvert fald i fredags - leverede de bedste danse.

• #4   16. sep 2015 Jeg oplevede dem osse som dygtige, troede dog ikke på min egen vurdering gr. Min uerfarenhed med programmet m.v.
    Rart at høre, at kendisstatus ikke spiller en rolle. Mener ellers jeg hørte tale om noget andet engang ( var det sidste år ?) med en fodboldspiller ( men det var måske seernes sms-stemmer ?

• #5   16. sep 2015 Det er rigtigt, at det hele gik temmelig meget amok, da den tidligere fodboldspiller, Allan Simonsen, var med i Vild Med Dans for et par år siden. Selv om han uden sammenligning var den dårligste danser på hele holdet, og selv om han stort set fik bundkarakterer af dommerne hver eneste gang, havde han så mange fans blandt seerne, at han blev stemt videre hver gang og faktisk nåede med i semifinalen. Det var helt vanvittigt! Der kørte kampagner på nettet for, at man skulle stemme på ham, og en del af formålet var helt åbenlyst at sabotere programmet. Dybt usmageligt, efter min mening.

Men sidste år var der heldigvis ingen problemer, da kørte alt mere eller mindre normalt. smiley

• #6   17. sep 2015 Ja, jeg var heller ikke begejstret for Allan Simonsen-fanatismen dengang, men det er forhåbentlig fortid nu, når det kommer til den slags.

Hvad angår James Sampson, som jo blev topscorer blandt de dansende på premiereaftenen i fredags, går der alvorlige rygter om, at han slet ikke er fremmed overfor det at danse, og det er jo værd at tænke lidt på, når man vurderer mulighederne for hans succes, men også lidt betænkeligheder omkring "lovligheden" for hans deltagelse.

• #7   17. sep 2015 Jeg kender selvfølgelig ikke James Sampsons danseerfaringer, så jeg skal ikke kunne sige, om der er hold i de rygter, der går, eller ej, men indtil det modsatte er bevist, tror jeg på, at manden blot har rytme og talent. Vi har jo altså heller ikke set ham i en standarddans endnu. smiley

Min erfaring - som dog er begrænset - er, at mange afrikanere har utrolig meget rytme i kroppen, men de er meget "loose" i det. Så det er absolut ikke utænkeligt, at Sampson får kam til sit hår, når han skal danse vals næste gang, selv om han var uovertruffen i sin cha-cha. smiley

• #8   17. sep 2015 Tja, det kan da være du har ret, men der var vist et ugeblad der skrev, at han var noget mere øvet udi dansen, end hvad man bør kunne forvente af en "ikke-danser" - så jeg tror under alle omstændigheder, at han når rigtig langt i VMD-konkurrencen.

• #9   19. sep 2015 Omdanse: Sammy blev sendt hjem, jeg oplevede ham som dygtigere dansende, ikke mindst en rytmisk lethed i sammenligning med Kathrine som osse dansede '"omdans" smiley

• #10   19. sep 2015 jeg nød programmet meget, en hel del mere end første omgang. Erfarede at mine fødder, som skal træne visse øvelser, slet ikke skal igangsættes med træning for øje, træningen får jeg pr automatik, haha, når jeg følger "vild med dans" mine fødder danser lystigt med, uanset jeg sidder ned og ser programmet. 😆

• #11   20. sep 2015 Af de to, som var i omdans i fredags, synes jeg også klart, at Sami burde have haft lov til at gå videre. Han var ikke nogen super god danser - lidt for stiv og staccato for min smag, selv om der var klar forbedring fra hans første dans - men udviste efter min vurdering mere potentiale og dansede i fredags også en bedre dans end Katrine Fruelund.

Til gengæld tror jeg, at Fruelund qua sin håndboldkarriere måske har en større fanskare. Det var formodentlig det, der reddede hende i fredags.

I øvrigt er jeg helt enig med dig i, Bitten, at Vild Med Dans er et program, man bliver glad af at se, og som virkelig kan få fødderne til at bevæge sig til den gode musik.

• #12   20. sep 2015 Måske skal Fruelund blive den ny Allan Simonsen i året 2015, hendes mange tillhængere taget i betragtning. Jeg ser aldrig sport og kendte kun hendes navn, men lagde mærke til hendes dans, som jeg fandt hoppende og ubehjælpsomt spjættende, så MON hun kan reddes af sine fans ? smiley

• #13   21. sep 2015 Det er ikke til at vide, hvor længe Fruelund holder. At hun allerede nu i andet program er røget i omdans lover ikke godt. Men meget kan ske - seerne bestemmer jo 50%, så det er ikke til at vide, hvor langt hun når.

• #14   29. sep 2015 jeg så så også,programmet i fredags. Har svært ved at kommentere, da det kniber mig at huske navnene på en del af disse kendisser, som jeg ikke kendte i forvejen. En fodboldspiller ( mener jeg han er) udråbtes som dansekonge ? ? Var det ikke sådan ? Jeg forbavsedes, synes mange af herrerne dansede bedre end han.,

• #15   30. sep 2015 Jeg så desværre ikke programmet i fredags, da vi var til fødselsdag. Jeg nåede kun lige akkurat tilbage til afgørelsen og så, at det blev Rasmus Jarlov, som røg ud. Han var absolut heller ikke iblandt de bedste.

• #16   30. sep 2015 Ja, Jarlov røg ikke uventet ud fredags, men hvem det går ud over nu på fredag, er efter min mening mere uvist.

Det kan selvfølgelig blive basket-kæmpen, men han har tilsyneladende en ret stabil fanskare, så jeg tror såmænd han overlevet en runde mere.

Kommentér på:
Vild Med Dans 2015

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce