1.168 visninger
|
Oprettet:
Tøj til ældre kvinder {{forumTopicSubject}}
Jeg faldt ganske tilfældigt over denne artikel her, som handler om tøj til ældre kvinder. Jeg må undskylde mit hårde udfald mod de kvinder, som ikke har fulgt med tiden - tøjmæssigt set, for når jeg dykker ned i artiklen forstår jeg med eet, hvorfor de ikke er med på moden: Der findes simpelt hen IKKE noget for vores aldersgruppe. Er man så heldig, at man kan passe mindre størrelser, er der en mulighed for at se lidt moderne ud, men kan man ikke sy sit eget tøj, ja så ER der ingen muligheder.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/seniorliv/t%C3%B8j-til-voksne-og-%C3%A6ldre-kvinder-burde-ikke-v%C3%A6re-et-helt-overset-kapitel
Blogger
Følger: 14 Følgere: 257 Emner: 442 Svar: 9.881
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Blogger
Du tror du er så meget ha ha ha ha
Nå, spøg til side. Tak for hjælpen, Me. Du er en helt
Blogger
Jeg vil nærstudere linket når jeg er lidt mere frisk i hjernen, hvis det bliver muligt
Blogger
Blogger
Det ændrede sig så med min opvækst, for jeg går stort set i det "samme" tøj, som dengang, jeg tænker ikke så meget på min alder, jeg går i det tøj, jeg føler mig godt tilpas i og som klæ'r, men øjne ser forskelligt, det ved jeg godt, det kan også godt være, det ændre sig, når jeg bliver en del ældre.
Men jeg synes nu, der er mange flotte kvinder i 70'erne, og synes bestemt ikke, at de er gamle - hvis vi tager en tantekjole og et tørklæde på hovedet og en brun flad taske på armen, flade snørresko, ja, så liger vi nok gamle koner - tøj gør utroligt, det skaber folk.
Jeg tror, hvorfor der ikke er så meget tøj at vælge imellem til 70+, det er nok fordi beklædnings/modeskaberne ikke mener, der skal være et skel, dog er der modebutikker rundt omkring i det danske land, der udlukkende har tøj i str 42 og opefter, men kan se, at det også er smart
Blogger
Jeg går i to forskellige ældreklubber, Ingen af medlemmerne har skiftet stil i alle de 15 år, jeg har gået der. Måske er det miljøet, der gør sig gældende. Vi er alle fra arbejderklassen, som det hed før i tiden. De fleste er meget stillestående, men nu pibler der "unge" ældre , nye medlemmer frem, som er mere "med" og dermed også viser det i påklædningen.
Ret skal være ret. hvis jeg skal have en super smart nederdel med lidt længde, hænger de som perler på snor i Malmø, Derfor lægger jeg mine tøjpenge der ( altså hvis det skal være noget ekstraordinært) Der er der ingen som helst problemer med at købe smart tøj til rimelige priser, som også JEG kan få fornøjelse af.
Blogger
Jeg gemmer det hele på en USB nøgle, så kan jeg altid vise det frem lynhurtigt. Der er masser af inspiration
Blogger
Tøj til ældre kvinder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside