{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Copyright
  • #1   2. jan 2008 du kan vel bare smide et mærke på gerne et irrerterende sted som de ikke kan fjerne

• #2   2. jan 2008 ja.. et mærke der går igennem på billedet.. som brændt fast.. men husk at det altid kan fjernes hvis man er skarp nok

• #3   2. jan 2008 "du kan vel bare smide et mærke på gerne et irrerterende sted som de ikke kan fjerne"

Det er jeg 100% uenig med.

Jeg synes det virker amatør agtigt at smide et eller andet kæmpe, grimt vandmærke på sine billeder.

For det første ser det 99% ad gangene dumt ud.
    For det andet (no offense! Er selv amatørfotograf) er det tit amatør fotografer der gør det. Det er lige før de bruger mere tid på vandmærket end selve billedet.

• #4   2. jan 2008 Det er mere bare at jeg vil har mine initialer på det så hvis andre bruger det kan jeg se at det er mit og kræve at det ikke bliver brugt..

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 388
    #5   2. jan 2008 Mankan faktisk også skrive ne kode i hjemmesiden som går at man ikke kan download eller gemme fra siden...!!!

• #6   2. jan 2008 Der findes en ¨måde i filen du gemmer på hvorpå den er beskyttet og ikke kan ses ... bla bla bla sagde læren og så skal vi tage billeder ! JUBIIIIII!

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 388
    #7   4. jan 2008 Ja men der opnår du jo ikke samme kvalitet...

Kommentér på:
Copyright

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce