{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  canon? nikon? foreskælle
  • #2   4. jan 2008 En af forskellene er hvordan man holder om det og canon har vidst en enkelt eller 2 funktioner mere..

• #3   4. jan 2008 det er vidst lidt en smagssag (:

• #4   4. jan 2008 jeg har canon fordi der er så mange ting til dit kamera, fordi jeg personligt holder godt på det. Der er bare et lidt større marked for canon. men jeg har tit overvejet nikon.

• #5   5. jan 2008 jeg har valgt Canon fordi det for mig er mere praktisk at bruge, man kan få så meget udstyr til canon at du ikke drømmer om det, og så får du også meget kamera for pengene.

Jeg har selv fotograferet med Nikon før, og små fejl forskellige steder på dem gør det irriterende, for mig, at bruge.

• Jamie N
    Jamie N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #6   5. jan 2008 jeg har selv et nikon d40x og jeg valgte det fordi det var billigt og et rigtig godt kamera med en masse funktioner og rigtig bruger venligt når man er ny inden for spejlrefleks, og jeg fortryder ikke købet. jeg har sammenlignet det med min brors eos 400d og canon's menuer er total forvirrende at finde rundt i efter min mening og dårlige beskrevet

• #7   6. jan 2008 Stort set en smagssag.. Jeg har selv Canon nu, desværre.. Havde et Nikon D80 før og det var så meget bedre kvalitetsmæssigt og brugermæssigt...

Nikon for the win!

• #8   6. jan 2008 Stort set en smagssag.. Jeg har selv Canon nu, desværre.. Havde et Nikon D80 før og det var så meget bedre kvalitetsmæssigt og brugermæssigt...

Nikon for the win!

Kommentér på:
canon? nikon? foreskælle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce