{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om indstillinger {{forumTopicSubject}}

Jeg har fornylig været ude for at tage billeder af en sort hest, i et ret mørkt ridehus.. Det var her i lørdags, hvor vejret ikke lige var så gunstigt. Dog viste solen sig i et par min i løbet af den time jeg var der.

Mit spørgsmål lyder mest til, hvordan jeg indstiller mit kamera optimalt (et sony a-100) til at tage billeder, i et 20 x 40 m ridehus, med minimum belysning og stadig kan få noget af rimelig kvalitet, ud af det?

Jeg brugte mit 75-300 objektiv, for det meste, men testede også med det originale, og havde iso'en sat helt op, før billederne var nogenlunde brugbare.

Skal der nyt udstyr til, og i så fald, hvilke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.
  • Toilet virker ikke 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om indstillinger
  • #1   15. jan 2008 En større blitz skulle gerne kunne klare det, så er det bare om at finde noget godt og bounce på... Det skulle gerne kunne lave lidt lys i lokalet... Lys fra almindelige lamper og lign ville også være en hjælp

• #2   15. jan 2008 Yooooooooooooooo - Blitz er ellers noget, folk frabeder sig om, når man tar billeder af heste.. så havde håbet, det kunne lade sig gøre uden det smiley

Porten stod åben i et par min, og det gav lidt hjælp, men hesten kunne ikke lide det, og blev urolig, så blev lukket igen. Der var lys i loftet, og vinduer hele vejen rundt, men ikke 'klare'.. lamperne var alm. lystofrør, som ikke gir ret meget, i en høj hal smiley

• #3   15. jan 2008 Anders J : Takker.. stativ har jeg nemlig også overvejet..!
    Hesten er i bevægelse på langt de fleste billeder, i alle 3 gangarter..

Ok, det vil jeg lige have undersøgt =)

Kommentér på:
Spørgsmål om indstillinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce