Er det mærkeligt eller hvad? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle,
Nu stiller jeg et spørgsmål fordi jeg kan ikke finde ud af om der måske er noget der er gået galt hen af vejen.
Jeg har 3 kusiner. En på 22, en på 21 og en på 16. Igennem de sidste mange år har hende på 21 altid skilt sig lidt uden for familien, hun har været favoriseret meget af hendes forældre og hun har fået lov til meget mere end de to andre. Men her de sidste 3 år er hun begyndt at opføre sig rigtig snobbet og kan faktisk til tider være rigtig ubehagelig overfor familien. Såsom hun har sagt til sin mor at hun ikke gad introducere sine kærester for sin familie fordi hun var flov over familien. Hun kalder sin store søster for en so foran resten af familien til familie fester, og når hun bliver vedt om at hjælpe til når der bliver holdt noget hjemme hos sine forældre kommer hun med kommentar som "det kan du selv gøre", "kan du ikke se jeg lige står med digital kammeraret", "Næh, det gider jeg faktisk ikke". Vores bedsteforældre modtager til tider brev eller postkort fra hende når hun er ude og rejser, men frem for at skrive "Kære farmor og farfar" Så skriver hun deres navne, hvilket vores bedstemor er lidt ked af, da hun føler at det er min kusine's måde at tage afstand til familien da alle andre kalder dem enten mormor og morfar eller farmor og farfar - som man nu gør.
Igennem alle de år hun har boet hjemme har hun altid sagt at hun ikke vil have hund i huset, og det har hun så fået lov til at bestemme, men nu er hun flyttet hjemmefra, og forældrene har så valgt at få hund. De har så anskaffet sig den sødeste blandings hvalp mellem Somiede, labrador og Golden retreiver. Kommer han i nærheden af hende så truer hun ham både med at jave en stilet hæl gennem hans hale, skære halsen over på ham hvis han savler på hendes tøj osv.
Min ældste kusine og mig er nu blevet enige om at det faktisk er bedst hvis hun bare gifter sig med den fyr hun er kærester med som bor i Østrig så hurtigt som muligt så vi kan få hende ud af landet og væk fra os og familien - da de fleste synes hun er ubehagelig.
Er vi helt galt på den? Jeg ved godt at nogle folk passer under betegnelsen "det sorte får i familien" men hun er nærnere en "grøn ko i familie af hvide får".
Begge hendes søstre glæder sig hver søndag når hun har været hjemme i weekenden, til at hun rejser hjem til sig selv igen, der hvor hun går på skole.
Nogen der kender noget til den slags eller har oplevet det samme?
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 138
Hun er ekstremt nedladende overfor begge sine søstre, det er virkeligt syndt men ved ikke rigtig hvad vi kan gøre.
Hun har i mange år været det sort får, men nu er hun blevet den pinke slange eller grønne ko - HELT UDENFOR. Hun siger jo selv at hun synes at familien er træls og til besvær.
jan 2008
Jeg synes bare det er total træls at hun opføre sig som hun gør - fordi de to andre, så forskellige som de er, er nogle total dejlige tøser.
Men den mellemste kusine jeg har, har også kommet sammen med en fyr i 2 år (en hun ikke længere er sammen med), som mente at familie var noget overvurderet og overreklameret bullsh*t. Det kan være han har fået hende til at mene det samme
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 17
Hun skulle have knolden undersøgt... hehe...
Altså helt normal kan hun sku ik være... Ellers sku hun bare ha et ordentligt los i *øven..
Så må i sige; vi gider ikke den måde du ter dig på. Sådan er man bare ikke overfor sin familie... Og hvis ikke hun kan ændre sig, så må hun sku passe sig selv. Så kommer hun måske til fornuft..
jan 2008
Er det mærkeligt eller hvad?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside