En dygtig tatoovør.... En dygtig tatoovør....
Hej, mangler hjælp til at finde en rigtig god tatoovør.
Har haft snakket og bestilt tid ved en jeg altid har fået af vide var den bedste. ( Siger ikke navnet for ikke at hænge nogen ud )
Men da han ikke har tid / lyst til at lave tribals, som jeg skal have lavet, så skulle en af hans folk gøre det.
Vi talte længe om hvordan den skulle se ud, og han ville lave en hurtig skitse. den fik jeg 2 dage efter, og havde kun halvdelen af de ting med som vi snakkede om..
Han ville lave en detaljeret tegning af den færdige tatoo, vi aftalte en tid, hvornår jeg skulle have den lavet. og han ville få tegnet den til mig så vi evt. kunne rette på den inden.
Det er nu 3 uger siden at hab senest ville have den færdig. og har intet hørt fra manden. I mellemtiden har jeg snakket et par stykker på arbejde, som frarådede mig at bruge ham, da de begge havde brugt ham og ikke var tilfredse med resultatet...
Det er som om der er en "pude" på deres arm, som om han har stukket for dybt eller noget, man kan sagtens mærke tattoo´en når man kører fingrene hen over.
Desuden er det skygge arbejde han har lavet ikke specielt godt. (Hvilket vil være afgørende i den jeg skal have lavet)
og hvor stregerne krydser hinanden i deres tribals, er det tit ikke samme afstand på hver sin side af stregen...
Så i bund og grund, leder jeg efter en DYGTIG tottoovør.
Har fået anbefalet ( Magoo ? ) studio eller sådan noget i Silkeborg... men har kun set 1 han har tudset på, må dog indrømme at jeg synes det var flot arbejde...
Om han er dyr eller billig betyder intet, bare han er dygtig...!
Undskyller for "Romanen" inden det rigtige spørgsmål kom. Men har det ikke godt med at løbe fra mine aftaler på den måde som jeg har tænkt mig at gøre i dette tilfælde. Derfor ville jeg forklare grunden...
Håber på gode svar fra denne fantastiske gruppe...
på forhånd tak, og god søndag herfra..
-Skytte-
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 2 Emner: 9 Svar: 71
Lige kåret som årets tattoo.. Han er klassse
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 673
se stregerne, de har ikke samme afstand på hver side når de går igennem en anden streg, måske er det meningen, ved det ikke....
Men synes sgu det ser sjusket ud, hvis jeg skal være ærlig...
men takker for linket.. kikker lidt videre.. så bar lige hurtigt...
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 111 Svar: 928
Du finder ikke bedre tatovører her i Danmark end de 2 der, så du må rejse til udlandet for at få en tatovering.
aug 2007
Philip J:
Tror ikke de er bedre i udlandet... Men det kunne jo tænkes der var en dygtig tatoovør i dk som du ikke kendte til...
takker for link, håber der kommer flere...
Også kommentarer på især tribal tegnere...
aug 2007
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 111 Svar: 928
Der findes nogle tatovører i USA f.eks. der er sindssygt dygtige. Læser ofte i tattoo-magasiner. Prøv at google efter Liorcifer f.eks.
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 62
aug 2007
gider sgu ikke vente så lang tid.
mar 2007
mar 2007
aug 2007
men har ikke noget imod at køre lidt efter det... sjælland er bare langt væk
mar 2007
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 20 Svar: 196
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 424
aug 2007
Dichmann gider ikke lave Tribals, da der ikke er "udfordring" nok i det...
men ja han er også optaget til engang i november allerede...
takker til alle for svarene.. i må meget gerne komme med flere kommentarer og links...
Kenneth J:
Hvor var det så henne i kbh du fik den lavet??
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 424
Jeg startede hos www.get-it-ta2.dk men ham jeg blev tatoveret ved der er startet lidt op for sig selv, så jeg er fortsat ved ham. Men det sted kan varmt anbefales, Stig (ejeren) derinde er mega dygtig.
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 15 Emner: 10 Svar: 330
www.tattosbydennis.dk
han er super dygtig, kender mange han har tatoveret på..
og det er altid kanont flot arbejde..
aug 2007
flere forslag modtages gerne..
det skal meget gerne være en som virkelig kan ramme detaljerne..
En dygtig tatoovør....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside