838 visninger
|
Oprettet:
Milsim FFS! :D {{forumTopicSubject}}
ja nu har jeg så lige kommet hjem fra mit første milsim i karup.
TOP NICE! de klokkede lige en smugle i en kamp. pga den anden styrke (YRN) fattede lort af at beskytte en skov så vi til lov til at komme helt ind og tage dem bag fra :S
men rigtig fed stemning af krig "as it shoult be" XD
kan kun anbefale det hvis du kan lide at:
-være helt smadret når du går i seng
-gå meget
-spise felt med "fx. leverpostej med digstive kiks XD som jeg levede 2 dage af"
Btw. NATO styrken vandt! ÆHH BÆÆH PAW!
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 128
Men haha!!! Vi lavede et nife kill på en i jeres bso og flyttede generatoren og smuttede igen uden af blive opdaget!! Haha, det var fedt.. Vi lå i ca en halv time og kiggede på jer oppoe ved huset.. Vi lå først ved alle bilerne der holdt parkeret ude ved den der vej, og så kom vi over vejen og ind i lidt lyng ca 60 m fra huset og laden, mens i stod/sad og ventede foran og ved siden af laden:)
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 33 Svar: 340
men ja der var mange fra m84 der ghostede . og snød a halveds til.
men vi fik afvide at i skulle holde det yderste af skoven så vi ikke kunne komme ind. og sådan.
btw. jeg tror at 50% a de gange jeg døde var af en Team mate -.-' pga jeg gik som foreste mand for team M.O.D for det meste.
jan 2007
Hmm.. Vi fik bare at vide at vi skulle lade jer komme igennem. Dog ikke uden kamp:) Hehe.. Men.. Mega træls folk ghostede sådan, for ellers var der mange af jer der blev nødt til at gå tilbage til lazerettet. For en del af dem jeg så ghoste, havde enten 1 eller 2 hvide bånd om armen.. Men sådan er det.. Vi kan bare håbe på det bliver bedre næste gang der er milsim, for ellers er der ikke meget ved at spille det hvis folk ikke går ud..
apr 2007
men når jeg får solgt min m15 til en som har budt. så køber jeg mathiases Systema gun og gejler den lidt op med lygte osv
btw kender du denne brille :
(link fjernet)
bare for at vide om den er god nok?
jan 2007
apr 2007
Milsim FFS! :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside