Lines & Shadows

Lines & Shadows

Medlemmer: 261
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
474 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Cross Tattoos Cross Tattoos

Hej drenge og piger smiley

Er der nogen af jer der har fået lavet et kors vil jeg meget gerne høre fra jer, da en af mine venner savner lidt inspiration til at få lavet sit eget. I'm the drawer ^^

På forhånd tak smiley

P.s. Tatoveringen vil ikke blive kopieret, men brugt til brainstorm af en speciel-lavet tatovering.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cross Tattoos
  • #2   28. maj 2008 Rasmus R - Skynd dig at få fat på en scanner så smiley hehe..

Søren C - Ja, I know, har også været derinde smiley Men jeg søger inspiration fra andres tatoveringer, herinde fra smiley ikke fra Google... smiley

• #4   28. maj 2008 Punch, kig i min profil.... men bliver halv negativ hvis jeg ser den på din kammis overarm for det er en jeg selv har tegnet og har endnu ikke set en magen til på en anden så ville blive halv gal!! :S

• #5   29. maj 2008 * Blood Brothers * - Hehe, det er ikke for at kopiere dit værk smiley Det er for at fange noget inspiration til hvilken stil man kan lave den i, og evt. gøre lidt mere ved dem smiley Jeg finder selvfølgelig på min egen og giver den det præg som jeg synes om smiley Så det skal du slet ikke være bekymret over ^^ Men tak smiley Fin tusch

• #6   30. maj 2008 fair nok smiley men held og lykke med det da smiley

og tak...

Kommentér på:
Cross Tattoos

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce