933 visninger
|
Oprettet:
AIRBRUSH HYGGE PÅ AMA'R.. {{forumTopicSubject}}
Med tilladelse fra administratoren Kenn har fået lov til at reklamere for EN HYGGE DAG med din airbrush, chancen for at møde andre airheads fra gruppen her og ellers bare male og udveksel vores erfaringer og tips og trix . lyder det bare ikke hyggeligt, så Airheads tag jeres grej med og lad os hygge os...
Det hele sker Lørdag D 13 dec. fra kl 12 på Ama'r
Vi har go plads ....
Så gi en lyd fra jer hvis du syntes det lyder COOL
Keep your airbrush wet
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 85
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 45 Emner: 154 Svar: 729
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 39
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=123572&ipc=383061
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=137944&ipc=426177
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 28 Svar: 163
jeg går ud fra at man selv skal ta compressor med. Men er der mulighed for at købe en sort masonitplade ell lignenden på værkstedet?
Jeg kunne også godt tænke mig at prøve at male med HOK maling hvis det er muligt, vil self gerne betale for noget farve, hvis det er muligt.
godt initiativ
mvh palle
mar 2007
tror ikke at det bliver nødvendig at tage compressor med da der er kompressor
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 85
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 55
Først hvor er det fedt med den positive feed back . KanonT....
Palle og andre ,det eneste I skal ha med er jeres airbrush og go'e humør.
Jeg har 1000 m2 under tag opvarmet ,luft ,og al den maling du kan tænkte dig HOK Auto Air Createx PPG golden ,plader klar til spøjt staffelier og en masse andet guf for et airhead ,Hvor meget det bliv vender jeg tilbage med .Men .- Det bliver en dag i Airbrush heaven. Det bliver skide hyggeligt...
PS Palle hva for noget HOK taler du om : Solid, base, candy, mavel, flake de har SÅ meget !?
Og husk Hvis du har malet i dag er du lidt bedre i morgen......
Til Jeppe : Sku vi to ikke lige ta en sludder .jeg kan godt li din garage ??
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 146 Svar: 483
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 39
men Boraén, ja den er ´sølv, og har mange mørke toner (dæk,fælge,ruder,lister) så noget sort/gråt airbrush på siden og fronten kunne være lækkert, ik ? nogle ideer eller noget?
feb 2008
sep 2008
jeppe jeg er fuldstændig enig med dig,det lyder da spændende og ideer jeb dem har vi mange a . kunne du ikke gå på min hj. side www.psychopaint.dk der finder du mit tlf nr så gi mig et kald.¨
Og palle alt er muligt se'fø'li ka du det hvor meget vil du ha og hvilke farver.. til real flames buges to base farver orange og gul og tre candy appel tangerine og pegan gold !!
feb 2008
Jeg går godt nok med planer om at rejse til philipinerne i hele december, men jeg ved ikke om det blir til noget endu. Men jeg bor selv på amar så jeg ku evt komme forbi på et andet tidspunkt hvis det er.
Øv hvor er der lang tid til d 13 dec,,.
sep 2008
Ka det virkelig være rigtigt at der ikke er større interesse for en HYGGE DAG MED DIN AIRBRUSH . Vi skal male og udveksle tips og trix og du har mulighed for at købe næsten alt hva dit airbrush hjerte kan klare så som farver fra HOK, PPG og Golden, airbrush pistoler ,slanger, alt hva du behøver for at lave en tegning og overføre det til dit emne, Bøger ,DVD'er og meget andet ,eller er det så'en at de fleste bor langt fra lorteøen Ama'r , Kom ind i kampen og lad os hilse på hianden ,jeg håber at du finder dette så spændende at du møder op D13 Dec Kl 12 til ? Vi ZEZ
feb 2008
mar 2007
feb 2008
feb 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
Ellers var jeg helt sikkert også dukket op..
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 119
Jeg håber at i får en hyggelig dag.....
mar 2007
AIRBRUSH HYGGE PÅ AMA'R..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside