{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Er jeg helt forket på den s: ?! {{forumTopicSubject}}

Ja ved næsten ik' hvor jeg skal starte .
Mig og en af mine nærmeste venner som hedder morten.. Begyndte at være rigtig meget sammen, og begyndte at føle stærke føleser, og vii begyndte at flirte meget.. osv osv.. Jeg tog mig sammen til at sige til ham at jeg nok var meget forelsket i ham, og det var han så heldigvis også i mig. Nu har vi så været kæreste i snart 2 måneder, og det skal lige siges at 3 måneder før vi begyndte at være kæreste havde han og hans' kæreste lige slået op , de havde være sammen næsten halv andet år. Ehm,.. Men så blev vi så kæreste og nu er det ligesom det er begyndt at gå rigtig meget ned af bakke i vores forhold! .. Han har sovet hos mig lige siden vi begyndte at komme sammen,. Og i dag sagde jeg til ham sødt om han ik' kunne tage hjem og sove da jeg havde brug for et puste rum.. Det skal lige siges at han har problemer med hans' forældre, og de skændes hele tiden.. Men så blev han sådan idt skuffet kunne jeg mærke over han's måde at svare på min besked på.. Men havde skrevet han selvf. gerne måtte være hos mig hele aften ! Så senere fik jeg en besked der lød sådan her : Hej skat,. Bliver hjemme og spiser .. Så skrev jeg hvorfor. og så skrev han fordi de gjorde han... Så skrev det iorden skat, men kommer du så slet ik over til mig idag (: ? .. Så skrev han.: Jov .. For at hente vaske'tøj.. Altså HALLO er det bare mig eller er det pisse led skreven ?!.. Han snakker også HELE tiden m han's x kæreste Jeanette.. Som har fået en ny kæreste ja de er så blevet forlovet, men han snakker hele tiden om hvordan de skændes jeanette og hendes forlovede.. Og så er et ligesom om han blir' helt glad.. Så er bare også bange for han stadig kan lide hende.. og det skulle da heller ikke være mærkeligt efter som at de har været kærester så lang tid dengang.. Men hvordan finder jeg ud a' om han ik bare går over til hende igen, hvis hun slår op med sin forlovede.. ?! Jeg elsker ham bare så meget og vil bare ik' midste ham s': ! ! .. Engang da vi lå og nussede i sengen , kom han også til at kalde mig Jeanette, hvor fedt er det liige ?! .. Er også pisse bange for han bare udnytter mig for at have et sted og være så han ikke skal hjem.. I starten skrev han også tit han elskede mig men det gør han ik' mere han skriver nærmest ikke til mig.. Hvis jeg skriver det til ham svare han bare sådan: Ilm flotte.. Før var det sådan her : ELSKER fandme også dig! .. Er det bare mig der er helt galt på den? eller er der noget om det ? Har i nogle gode råd til mine problemer ??!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg helt forket på den s: ?!
  • #1   29. okt 2008 Jamen for nogen dage siden havde vi et kæmpe skænderi..
    Og der sagde jeg det fordi jeg blev så sur.. Og han var så useriøst og banrlig han lå bare i sengen med hovedet nede i hovedepuden.. og sagde mmh.. nåå.. neej.. osv .. så sagde jeg jamen så sig dog noget forhelvede.. Så sagde han bare,, Jeg kan ik finde ud af at skændes ?
    Og ved hvis jeg tager den snak med ham så ved jeg bare han siger nej selvf unytter jeg dig ikke og jeg vil ik' ha jeanette tilbage og bla bla.. men mener han det ?! eller er det bare for at undgå en konflikt ?!.

• #3   29. okt 2008 Jeg sagde til ham bagefter jeg havde skrevet om han ikke ville sove hjemme at jeg elskede ham overalt på jorden osv. Så han vært fald vidste han ikke skulle tage det til sig !.. Jeg har ikke sådan konkret sagt til ham endnu at jeg er trær af at han snakker om jeanette hele tiden .. Men ja et eller andet må han jo føle for hende.. Og tak fordi i gider bruge tid på at hjælpe mig .. det er jeg rigtig glad for.. for havde brug for andres meninger.. jeg tror det er fordi jeg elsker ham såå meget at jeg meget nemt bliver såret over små bitte ting ! .. For jeg ved hvis han forlader mig , eller noget andet.. ved jeg virkelig ikke hva jeg skule gøre.. /': !

• #4   30. okt 2008 gjorde heller ikke (:
    skrev bare ok, og at han kunne bare komme og hente vasketøj d:
    men hvordan lade ham være ?

• #5   31. okt 2008 han er jo ved mig hele tiden som der står i teksten d;
    så det er jo lidt svært

• #6   3. nov 2008 det er gjort nu ,. og vi harfundet ud af det (:
    10000 Tak for hjælpen ALLE sammen !
    Det er jeg virkelig glad for d;

Kommentér på:
Er jeg helt forket på den s: ?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce