942 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "min tattoo"
min HTC tattoo..
jeg har lige byttet min Gamle tlf.. med en ny tattoo.. problemet: jeg kan ikke logge på market. jeg kan ikke ændre email adressen så jeg kan logge på min egen Google konti.. spørgsmål: HO...
jeg har lige byttet min Gamle tlf.. med en ny tattoo.. problemet: jeg kan ikke logge på market. jeg kan ikke ændre email adressen så jeg kan logge på min egen Google konti.. spørgsmål: HO...
Skrevet af: Ann-Karina M - 7. jul 2010
min nye tattoo
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=27689 det er blomten på min fod der er den nyeste fik den i fredags. hva syntes i..?
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=27689 det er blomten på min fod der er den nyeste fik den i fredags. hva syntes i..?
Skrevet af: Nadia A - 5. aug 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
- Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
- Skift af bruse armatur 500 kr.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 44
men jeg har bare ikk taget flere billeder af den, men de kan da komme..
ja jeg har læst alle deres indlæg og jeg synes det er utroligt hvor meget de ved om HA og deres medlemmer.. de flester er ikk mere end 3-5 år ældre end mig men har "ÅH" så meget livs erfaring..
ved egentlig ikk hvor jeg vil hen med det her, synes bare det er utroligt folk ska domme mig som en wannabe ak 81'er og smart ass eller hva de nu tænker fordi jeg har mine holdninger og meninger...
sep 2008
men hva fuck snakker du om med jeg ska skrive hvem der har lavet den og hvor godt og alt muligt andet info..
jeg har jo skrevet mere i mit foto album end dig og du har 9 "ting" med masser af billleder og jeg har et billede af en ting...
fej lige engang for egen gade dør...
men ellers tak for den konstruktive kritik?
sep 2008
jeg bander som jeg vil, det er en del af min personlighed.. hvis jeg var sur eller noget i den retning ville det være meget værre...
men jeg kan altså ikk finde info om dine tusser eller piercinger nogen steder i din profil
min tattoo
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside