{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

En vellykket jagttur! {{forumTopicSubject}}

<i>Denne tråd er en fortsættelse af følgende:</i> http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=67458
Jagtturen var en succes!
Jeg fik nogle nye jagtkammerater, og oplevede en masse.....
Bl. a. nedlagde jeg d. 12/12 en smalrå i første såt, ud af tre såter, og i 2. såt nedlagde én af mine jagtkammerater en seksender. Den jagt foregik med drev fra én hund, og med haglbøsse.
Natten mellem i forgårs og i går var der fuldmånejagt på vildsvin - naturligvis med riffel - og der blev set nogle, men ikke afgivet skud.
Én af mine jagtkammerater har en riffel, hvorpå der er monteret en sigtekikkert, som også har indbygget natkikkert i, hvilket han har speciel tilladelse til.
I går nedlagde jeg så endnu en smalrå fra tårn, og med to mænd som drev vildtet frem. Denne smal<b>rå</b> havde begyndende opsats, så indtil vi havde checket tissetøjet, og konstateret at den ingen pensel havde, og at den havde yver u. mælk i, troede vi at det var et bukkelam.....
Men kom hjem fra en rigtig hyggelig tur i aftes, og med store forhåbninger om at komme ned med jagtføreren til Tyskland til sommer, og skyde en sort buk på hans jord, hvor 40 - 50 % af alt råvildt er sort.....

Mvh. Johanna.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En vellykket jagttur!
Kommentér på:
En vellykket jagttur!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce