{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Lidt udvalgte, blandede billeder. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg endelig taget mig sammen, og lavet et fotoalbum herinde, som indeholder billeder af de klovbærene dyr jeg har nedlagt, mellem d. 4/12 - 2004 og d. 17/1 - 2009.
Dog beklager jeg at der mangler ét billede; en smalrå jeg nedlagde i Sverige d. 14/12 - 2008.
Mine billeder m. tilhørende undertekst kan ses her: http://baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16139

Mvh. Johanna.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt udvalgte, blandede billeder.
  • #1   19. jan 2009 Mange tak. ((c; )
    Ja, men man må jo tage det sure med det søde en gang imellem. De er tydeligvis snævertsynede mennesker, som ikke kan klare at se virkeligheden i øjnene. Dem der har været rigtige grove har også modtaget en ud-stemme herfra. Men kun dem der var virkelig grimme i deres udtalelser. Så udstemmeknappen blev brugt flittigt i aftes. Men de kan ikke sige at de ikke er blevet advaret, eftersom jeg skrev at jeg ville gøre det, hvis de var provokerende.

Knus herfra.

• #2   19. jan 2009 Nok mest pga. mit tørklæde. Det er nok dét de fleste er sure over, hehe.
    Måske er de bange for at jeg er terrorist, fordi jeg bærer våben..... LOL

Johanna.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #3   19. jan 2009 Ja, de er da fuldstændig fra den, nogle af dem der kommentere, men jeg synes så heller ikke at et blåt tørklæde og cowboybukser passer til jagt, men det er bare min holdning.

Kommentér på:
Lidt udvalgte, blandede billeder.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce