{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

telmore mobil wab/internet? {{forumTopicSubject}}

hey.. er der nogen som har det der internet fra<fra telmore på sim mobil..jeg har tilmeldt det der 3g turbo på deres hjemmeside men kan ikke få lortet til at virke.. når jeg prøver at gå online skriver den bare noget med nogle pakkedata som ikke virker.. er der ikke én som kan hjælpe mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  telmore mobil wab/internet?
  • #1   23. jan 2009 Gå ind på Telmores hjemmeside, og find kundeservice ller selvbetjening eller sådan noget...
    og så er der et sted hvor du kan skrive dit nummer, og så bliver der sendt de indstillinger du skal bruge til din telefon.


  • Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #2   23. jan 2009 du skal logge på din konto, så kan du sende indstillingerne til din fon.,,, fra -mine service- mener jeg

  • #3   23. jan 2009 det har jeg også prøvet.. men det virker ikke!! da jrg gjorde det fik jeg en sms og jeg gjorde bare som der stod men jeg kan ikke få det til at virke..


  • #4   23. jan 2009 DU skal ind i indstillingerne i din telefon og vælge den nye 'indstillingspakke' som det den bruger til net som standard.

    Skulle man ihvertfald på min kærestes SE c702


  • #5   23. jan 2009 det er en nokia 6210 navigator når man køber den er der jo en halvt års navigering med og det skal aktiveres på internettet gennem telefonen..



Kommentér på:
telmore mobil wab/internet?

Annonce