{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

skriv lige hvad i syns om min computer {{forumTopicSubject}}

hej jeg er igang med at lave en computer og ville gerne hører hvad i syns både ris og ros... tak
specs..

AMD Phenom II X4 940 Black Edition - på vej

Asus Crosshair II Formula - på vej

Chieftec Super Series PSU 1000W - på vej

Kingston DDR2 HyperX T1 PC8500 4096MB "gange 2" - på vej

Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 32MB 7200RPM - på vej

Sony NEC Optiarc DVD±RW burner - på vej

Club 3D Radeon HD 4870 X2 - har

NZXT Tempest - har

de vare der er på vej er vare der er bestil og jeg regner med at hente dem på tirsdag d. 3/2

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skriv lige hvad i syns om min computer
  • #1   30. jan 2009 hmm nice nok vil tænke over det og tak for din mening og ros

• #2   30. jan 2009 Jaa nu er jeg så mere til Intel/NVIDIA da det yder bedre, men går du den anden vej så er det jo toppen.

Men jeg havde nok taget en VelociRaptor til OS.

• #3   30. jan 2009 hmm ja men er sku løbet tør for penge.. og ja sådan er de fleste sku med nvidia og intel... jeg har bare villet have et ati radeon hd 4870 x2 siden det kom frem min mund løber helt i vand hehe og så skulle den der phenom II X4 940 være en af de bedste gamer CPU'er og blev anbefalt at købe den

• #4   30. jan 2009 uha øhmm rigtig mange penge omkring 12000

• #5   30. jan 2009 J F :
    hver person har vær sin smag jeg har hørt rigtig meget godt om Phenom II X4 black edition og 4870 x2'eren skulle være det bedste gamer graffikkort der er lavet og så syns jeg os det er meget pænere end nvidia

• #6   30. jan 2009 Meget fint setup der.

AMD nye Phenom II X4 klare sig pænt godt og der er masser af oc potientale i sådan en 940 hvis man skulle lege med det.

• #7   30. jan 2009 . Baboom's Producer .

Dit graffikkort, er da på ingen måde, bare næsten lige så hurtigt.

Prøv selv at gå ind og læs noget benchmark?

• #8   30. jan 2009 takker .. ja har os selv læst meget godt om CPU 'en og mit 4870 X2 s¨å glæder mig så meget til at få gang i den

• #9   30. jan 2009 Jeg kender en der også har 4870 X2, han sagde at han kunne loade Fallout 3 på ca. 2-3 sekunder smiley

Og med ultra settings kører han med 40 fps:D

• #10   30. jan 2009 hhe aner ikke hvad fps er men lyder pænt godt.. ikke for noget men er ikke så klog på it siden med alle detaljer sorry.. men syns slv min setup jeg er igang med at få hjem lyder godt og skal nok tager billeder af det når jeg har det hele

• #11   30. jan 2009 MEGET god opsætning , men sundes også du skal få en ekstra hd til os eksempelvis en raptor 15000rpm

• #12   30. jan 2009 H A L L O
    Din bonghat, hvorfor købe to forskellige harddiske???
    Hvis man virkelig gerne vil have performance og man ikke vil køre solidstate, så kør dog 2 eller 4 harddiske i RAID-0 .. Det skal nok virke :o)

• #13   30. jan 2009 Dwayne P:
    hvem er det lige du kalder bonghat ??
    og undskyld til alle men jeg tror jeg klare mig fint med den der jeg har bestilt

• #14   30. jan 2009 Det har intet med fanboy snak at gøre, det har noget med at gøre at jeg gerne vil have det der performer bedst og det er bestemt ikke AMD/ATI lige for tiden. Derfor køre jeg med i7 og GTX280 SLI for tiden.

• #15   31. jan 2009 vis du ikke har den bedste i7 så kører den ikke bedre.. og mit ati kort er meget bedre end et gtx280

• #16   31. jan 2009 Jonatan K >> Nu har jeg både en i7 og køre med GTX280 SLI og det system performer en del bedre end det du har samlet kan jeg love dig, men det er en smagssag men har selvfølgelig også noget med pengepungen at gøre.

For ellers havde du da taget en GTX295, for det performer i hvert fald en del bedre end 4870x2.

• #17   31. jan 2009 martin J..
    gtx 295 er ikke bedre... og det er en smags sag og jeg vælger det hvor jeg får mest for mine penge og det/de mærker jeg stoler på som så er ATI og AMD frem for Intel og NVIDIA

• #18   31. jan 2009 Jonatan K >> Ja vi er alle forskellige, men finder du ikke lige en test der viser at 4870X2 er bedre end GTX295, har en kammerat med sådan et 4870X2 kort og hans maskine er ikke nær så god som min med to GTX280 kort kan jeg sige dig.

Men smid lige et link tak?

• #19   2. feb 2009 ikke for noget martin men der er forskel på to og et grafikkort.. og fat det nu det er en smags sag og det er bedømt til det bedste

• #20   2. feb 2009 her martin (link fjernet)
    det er bedre end et af dine gtx280 .. i nogle spil er dine to måske bedre end et 4870x2 men undersøg det før du begynder at sige det noget lort... og husk nu hver har sin smag .. jeg indrømmer jeg er mest til AMD og ATI hvor imod du er mest til Intel og NVIDIA

• #21   2. feb 2009 Jonatan K

Det er så et af de første benchmark billide man så med HD4850X2 kortet og fakta er at der er fusket med resultaterne.

Hvis man reelt sammenligner et HD4850X2 med et GTX280 så vil GTX280 ligge sig i toppen overall.

Men men ATI kan levere nogle meget gode grafikkort til prisen og HD4850X2 er faldet godt 40% i pris her på det seneste og kan fås for små 2000 kr hvilket er et røverkøb uden lige.

• #22   2. feb 2009 Jonatan K >> Ja det er klart at dit dual GPU kort er bedre end et af mine kort men du får sgu aldrig noglesinde bildt nogle mennesker ind at et 4870X2 er bedre end to GTX280 i SLI, for det er det sgu langt fra.

Kig engang her inden du spiller alt for klog om noget du tilsyneladende ikke ved så meget om.

http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/9225-palit-radeon-hd-4870-x2-2gb-video-card-review-16.html

Det er enda kun med et enkelt GTX280 i denne test og alligevel render den næsten lige op overall med din dual GPU kort og sætter man så to i SLI kan det ATI kort altså overhovedet ikke være med mere, desværre.

Men man kan jo også sætte 3 af den i 3 way SLI og så kan ATI ikke engang levere et lignende setup der kan mache bare lidt.

• #23   3. feb 2009 okay martin J de følger hinanden meget godt og jeg sagde os jeg ikke har for meget forstand på det her men jeg har haft set video'er og tes, grafer og æst en masse om gtx280 og hd 4870X2 .... men ja de ølger hinanden godt og de ligger omkring lige i pris men det kan så siges at mit vist nok uden at vide for meget om det har læst her for et par dage siden at mit køre lidt hurtiger med resten af computeren... men jeg vil nu sige den her pc jeg får færdig idag da jeg får mine dele er noget mere "gamer" pc end de fleste der er til salg her inden hvor der står det er "gamer"... men de kunne da være fedt med 3 gtx280'ere det koster bare og du skal have et bundkort hvor du kan det ved ... har jeg ikke ret i det....
    nå men jeg overgiver mig og går måske over til NVIDIA når jeg engang skal have ny igen... og jeg syns stadigvæk at du ikke skal sige det noget lort jeg har købt.. for det har du haft hentydet til ....

Mvh. Jonatan

• #24   3. feb 2009 Nej så misforstår du mig og det var selvfølgelig ikke meningen, den maskine du har fået samlet dig der er en super gamer som nok skal trække alt hvad der findes af spil derude..

Jo for at kunne køre med 3 GFX skal du have et kost med enten X58 chipset eller nForce 790i chipset det er rigtigt.

• #25   3. feb 2009 Den pc du har fået samlet dig der kan trække fra mange af de fleste andre pc'er herinde som folk kalder gamere:P

Men jeg må nu sige at jeg bliver i den røde lejer (ATI) indtil den grønne lejer (Nvidia) kan komme med nogle kort der ligger i samme sving som ATI når vi snakker pris vs. ydelse.

Nvidia fik sig jo et kæmpe chock da ATI lancered deres HD4850 de havde jo på ingen måde regnet med at det var så hurtigt.

• #26   3. feb 2009 hehe okay og tak martin J jeg må have miforstået dig... og kan du ikke sende en privat besked med specs på din pc martin... og rasmus ja har det os sdan men martin J har ja givet mig lidt mere løst til Nvidia end jeg har haft før .. har du (martin) set det der nvidia edtition kabinet man kan købe?.... tager billeder i eftermiddag når ejg kommer hjem af delene og laver et fotoalbum

• #27   3. feb 2009 rasmus L og martin J ansøger jeg lige

• #28   3. feb 2009 Mener du Coolermaster 832 kabinet mener jeg det hedder i Nvidia Edition?

Men smæk cpuen op på en 4 ghz måske lidt mere alt efter hvad den vil også burde der være rigeligt med power til dit HD4870X2.

• #29   3. feb 2009 heh tror det kører fint som 3ghz .. sender lige et link til noget du skal se angående min cpu

• #30   3. feb 2009 Der jo meget mere power i den 940 cpu den har jo rekorden for højeste overclock med 6,5 ghz på flyenden helium -232 grader

• #31   3. feb 2009 http://www.youtube.com/watch?v=wB0JodKgZ0A

undskyld at det er fra youtube(lorte side) men kunne ikke finde den orginale

• #32   4. feb 2009 Jonatan K
    Nu er det dig der er en hat..
    GTX295+ er bedre end begge din grafikkort :o).. Og når stort set alt er optimeret til nVidia, hvorfor så køre ATI?

• #33   4. feb 2009 Dwayne

Fordi der er nogle folk der ikke er fan boy som så mange andre.
    Der findes andet i verdenen ind Nvidia hvis du gad at lukke dine øjne op engang.

Det er træls at høre at du skal have nvidia for det er optimeret til dit og dat hele tiden for reelt så er det ikke helt rigtigt.

• #34   4. feb 2009 er ved du hvad så meget bedre er det ikke og nu går jeg også op i udsenet og der syns jeg ikke nvidia er pænt og så gider jeg helle rikke hører på alle de der der komme rmed deres latterlige kommentar om at intel er nvidia er bedst... hallo du betaler for mærket og ikke for hvad det kan.. derfor kører jeg amd og ati og indtil vidre er jeg godt tilfreds for har fået den op at kører

• #35   4. feb 2009 Rasmus L
    Der findes masser af andre sager end nVidia..
    ATI var godt før i tiden.. Det kan stadig visse ting som nVidia ikke kan være helt med på, men snakker vi 'gamer-løsningen' så er ATI ikke vejen.
    Langt størstedelen af spil ER netop optimeret til nVidia. Hvilke kilder har du der er så pålidelige så du kan sige at det ikke er det siden du siger jeg tager fejl?? For ALLE ved da, at stortset det hele er optimeret til nVidia??

Jonatan K
    Intel er da klart længest hvad den slags angår?? - Vil du virkelig postå at AMD er længere henne??? For det er da lidt spøjst når man ser tilbage og ser at Intel de seneste 'mange' år altid har været de første med de nyeste proccessore?.. Og hvad så hvis du betaler for mærket, du sagde jo ikke du skulle overholde et budget?.. Men nu vil jeg heller ikke sige at du betaler for mærket hvad Intel angår da de har de kraftigste proccessore.. Man betaler VIRKELIG meget ekstra for lidt ekstra når det kommer til ny teknologi.. Sådan har det altid været Jonatan smiley

• #36   4. feb 2009 Dwayne..

Du kigger godt nok ikke længere ud ind din egen næsetip det må siges.

ATi kan levere gamer kort ligesom Nvidia kan.

Spil mæssigt er der ikke meget forskel det kommer ned på ren ydelse af kortet og hvor god driveren er.

• #37   4. feb 2009 Amd's 940 altså den jeg lige har fået er en god reval til i7 og det er læst inden på pcworld

Kommentér på:
skriv lige hvad i syns om min computer

Annonce