{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Tastatur med indbygget "mus" {{forumTopicSubject}}

Skal ha mig et nyt tastatur med bluetooth til mit media center/computer.
Da jeg gerne vil ku ligge mig på sofaen og bruge computeren så har jeg overvejet at finde en med "cursor" altså indbygget "mus" i tastaturet som på en bærbar eks. så musen ik roder rundt i sofaen også.

Er Dinovo Edge det eneste(bedste bud eller ka i komme med andre spændene alternativer man bør kigge nærmere på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tastatur med indbygget "mus"
  • #2   17. feb 2009 Dilbo:
    Også et jeg har kigget på men tror jeg blir træt af i længden at skrive beskeder på smiley

    Har fundet Dinovo Edge på Priserunner til 562kr så tror jeg bestiller sådan et smiley


  • Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 41
    #4   17. feb 2009 Inden du bruger penge på dinovo edge, Så ta lige at læs div. anmeldelser af det, For det virker ikke ligeså godt som det ser ud. Så vidt jeg husker har det fået ret dårlige anmeldelser.. Mener også der var nogen problemer med den toushpad.

  • #5   17. feb 2009 hvad er bedst hvis man skal have et med baggruunds lys og små taster som en bærbar ?

  • Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 41
    #6   17. feb 2009 En anmeldelse fra Edbpriser.

    Niels Chr.|10-09-2008

    Hvis du bruger et KVM - så hold dig fra dette keyboard.
    Logitech skriver at det er USB kompatibelt, men ringer man og spørger får man en aggresiv svensker i røret der fortæller at ens 1000+ dkr keyboard ikke virker med USB-KVM.

    Uden brug af KVM virker det som et keyboard, der blot er liiidt langsomt, og ikke helt ved hvad det vil. Specielt track-paden virker som om den har problemer med at, uhm, tracke.

    Alt i alt, sjov spild af penge...


Kommentér på:
Tastatur med indbygget "mus"

Annonce