{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nokia n85
  • #1   19. feb 2009 Jeg har erfaret at alle Nserier er rigtig langsomme i menuen, altså når man skal åbne galleri og se billeder osv osv så sklal aldrig have N serie igen, det er min tålmodighed for lille til

  • #2   19. feb 2009 hvis du ikke har søgt efter nogle test så fandt jeg lige hurtig en til dig her (:

    http://www.mobiltest.dk/anmeldelse/283/nokia-n85-test

    det kan altid godt betale sig at søge på google efter sådan nogle ting. og hvis du skal finde den billigt så tjek mobilpriser.dk ud smiley


  • #3   19. feb 2009
    Kim Madsen .

    enig.. har selv en n95 og den er ret langsom.. dog vil jeg sige at efter jeg har fået den opdateret her sidste uge kørte den overraskende en smule hurtigere syntes jeg.. men ja de er en smule langsomme..

    derfor vil jeg selv invistere i en SonyEricsson næste gang de de efter min mening køre endel hurtigere


  • #4   19. feb 2009 Daniel L.
    Tak for rådet smiley
    Har luret lidt på det, men ville lige høre jeres mening hehe.


  • #5   19. feb 2009 okay ja en opdatering kn sikkert nok hjælpe, men tror ikke på det hjælper nok, er selv gået over til SE nu da jeg var lidt træt af det sidste nokia er kommet ud med, købte N79 da den kom ud, men den var meget skuffende så byttede mig til en SE w902, super lækker tlf med alt hvad man skal bruge

  • #6   19. feb 2009 det også tit noget andet at høre en brugers vurding.. altså en der har en n85 fx.. fordi en kort test er ikke det samme som at bruge den hver dag nej (:

  • #7   19. feb 2009 Købte en N79, havde den 6 mdr, så gad jeg ikke det mere. Det er den mest langsomme mobil jeg nogensinde har haft.

  • #8   19. feb 2009
    Kim Madsen .

    ja det er en lækker telefon.. men er det bare mig eller er den ikke også en anelse sløv i det?

    jeg går selv og venter på SE's nye w995 for at se hvordan den er eller deres "idou" som de kalder den lige pt som sku udkomme i løbet at det næste halve år (:


  • #9   19. feb 2009
    Kim Madsen .

    how læste forkert.. troede det var en C902 du havde købt smiley
    det bare fordi en af mine venner har købt en C902 og den er da lækker men syntes godt nok den virker sløv i trækket.


  • #10   19. feb 2009 Jeg har den smiley

    er er godt imponeret over den!

    jeg er en kræsen person, med angående mobiler. og må sige den har er rigtig gode ting smiley

    især som du selv siger GPS og kamera, men den har også OLED skærm, som forbedre farver og længere strømforbrug. Mobilen er ikke langsom, det har de forbedret med en ny CPU i tlf. den lagger godt nok en smule når man skal se billeder, men det er til at leve med. men ellers en dejlig nørde telefon, med mange muligheder. og GPS'en virker rigtig godt smiley super hurtigt, og med mange muligheder.


Kommentér på:
Nokia n85

Annonce