{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telia
  • #1   20. feb 2009 Mit virker heller ik :s

• #2   20. feb 2009 Nå nu fik jeg fuld signal igen (:

• #3   20. feb 2009 mit virker slet ikke.. kan hverken ringe eller noget til den.. er pisse irriterende

• #4   20. feb 2009 Hmm mit net virker også fint / Lolland .

• #5   20. feb 2009 Mærkeligt :s Og du bor kun 10 min fra mig :S

• #6   20. feb 2009 Mads Ørligur A - Hmm prøv og sluk din mobil. Tag simkortet ud og så samle og tænd den

• rasmus h
    rasmus h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   20. feb 2009 Tjek dog telias hjemmeside, de har problemer med signal idag.

• #8   20. feb 2009 Fra tid til anden, modtager jeg slet ikke beskeder. Kan dog godt sende, og ringe... Men modtage sms, det går bare ikke.

Det sker en dag ad gangen, med 2-5 dages mellemrum.

Det er altså alt alt alt for ringe!

Jeg går tilbage til M1, ligeså snart den her bindingsperiode er ovre,
    du bruger TDC's net, og alting kører superb. Det år jeg var hos M1,
    havde jeg ikke en SKID at brokke mig over.

Glæder mig til om 4 måneder...
    2 måneder med Telia, og jeg har allerede fået nok.

• #9   20. feb 2009 Jeg har nu aldrig haft problemer med telia.
    Det kommer os an på hvor i landet man bor.

• #10   20. feb 2009 Alvorlige driftsproblemer hos Telia
    Af: Mathias Maimann, Mobilsiden.dk , 20. feb Kl. 11:28

På nuværende tidspunkt kan kunder hos Telia have problemer med at sende sms og foretage opkald.

Telia har netop meddelt, at der er driftsforstyrrelser på deres netværk. Problemerne omfatter "nogle få tusinder kunder", ifølge Telias officielle udmelding.

Forstyrrelserne kan gøre, at man hverken kan sms'e eller foretage opkald til specifikke numre. Bliver man stillet direkte til telefonsvareren, kan man stadig vælge at lægge en besked - denne vil kunden stadig kunne høre.

For enkelte kan problemet løsnes ved, at slukke og tænde telefonen. Dette gælder dog ikke for alle

Kilde: http://mobilsiden.dk/index.php?aId=7746

• #11   20. feb 2009 Jeg modtager en bunke sms'er når jeg slukker og tænder min telefon.

lol... pistelia xD

• #12   20. feb 2009 det virker igen... var også inde og tjekke deres hjemmeside... og de sagde der var fejl..
    ChristinaKirkedal !: gør du det.. hvor henne da??

• #13   20. feb 2009 Jeg har da også altid fuldt signal fra antennen.....
    Den sender, modtager ofte bare ikke beskeder :s

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 41
    #14   20. feb 2009 Rene V
    Oplever præcis det samme. Har fået to "service"-opkald, hvor de har spurgt til om jeg har været tilfreds. Når jeg har forklaret problemerne, har svaret været, at jeg vil blive kontaktet af en tekniker, der ville hjælpe mig. Hører aldrig noget.
    Skrev en lang reklamation med beskrivelse af alle
    problemerne og deres svar var, at jeg kunne få 180 min fri tale....
    Hvad skal jeg bruge det ti,l hvis jeg hverken kan ringe eller modtage opkald....?
    Ved at de har haft problemer idag, men generelt virker det ikke til at være et selskab med den store fokus på kundepleje. (blot min erfaring)
    Mvh

• #15   20. feb 2009 Forstår slet slet ikke hvorfor Telia er så stort og udbredt...
    Jeg har aldrig haft problemer med TDC eller M1, og min kæreste har INGEN problemer med Telmore... Alle under TDC's net.

Sonofons prisangivning er forvirrende, og alt for høj.
    Men ved ikke med kundeservice og hvor stabilt deres net er...
    Min ven siger det går helt ned hver nytårs aften, og der går op til 2 dage før man får alle beskeder. Det tyder lidt på det er mere ustabilt? :s

Men Telia, er der ALTID problemer med! Jeg kan ikke engang bruge 3G nettet på min telefon, og der er 2 kameraer i, har været på deres service side og hente opsætning og blablabla, men min mobil finder kun EDGE og GSM signal... Ved ikke om deres opsætning er pis eller hvad den er, den virker ikke på min Samsung, og alt er sat til ja, jeg er ikke dum.

Telia trak også lige for 2x Abbonnement sidste måned.. Måtte lige ringe ind til dem og forklare dem hvad der var sket. Fik godt nok pengene tilbage.. men for satan da.

ustabilt net... Nej nej nej... Det er jo det de lever af, hvordan kan de have ustabilt net?
    Hvorfor modtager jeg ikke mine beskeder? Hvorfor kan jeg ikke altid ringe op?

Lige PT. nægter min telefon også at sende beskeder... blehblehbleh!

Kommentér på:
Telia

Annonce