711 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP SØGES FRA HIFI-NØRDER...? {{forumTopicSubject}}
Hmm ku godt bruge lidt hjælp...! Har et 42" samsung tv, samt et samsung surround-soundsystem... Hvis nu man holder fest og ikk gider smide cd´er i anlægget hele tiden, men ønsker mp3 over anlæg eller tilslutte en IPOD eller noget andet smart, hva har i så af gode ideer...? Har også hørt noget om at man kan købe en apple mini, som sku ku spille det hele via anlægget og så sku der komme et musikprogram op på tv´et...!
Kom gerne med gode råd og vejledning...!
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.259
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 53
jul 2007
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 53
jul 2007
dec 2008
Følger: 1 Svar: 2
Der kan man tilslutte stort set hvad som helst. Ønsker du at tilslutte f.eks. en Ipod, så skal du have fat i et kabel, som har phono-stik (et rødt og et hvidt 'bananstik', som de også kaldes), og som har et 'mini-jack' i den anden ende.
I den billige ende ligger dette kabel:
http://av-connection.dk/?PGr=78&ML=313 - 19kr
Det vil nok passe fint til dit behov, men personligt ville jeg gå en tand højere:
http://av-connection.dk/?PGr=34&ML=313
Ikke fordi Click-Tronic er verdens bedste kabler, men de er bedre afskærme end discount-kablerne, så man undgår 'støj på linien'.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 36
Hvis jeg så tilslutter en ipod til mit anlæg via det banan-stik der, hvordan styrer jeg så musikken...! Skifter man så nummer på ipod´en eller gør man det på anlægget når du har tilsluttet ipod´en via det stik der...?
Skal li siges at mit anlæg hedder: samsung ht-p1200
feb 2007
Har ikk ps3 desværre...
jul 2007
feb 2007
dec 2008
Følger: 1 Svar: 2
Et godt tip er at have skruet max. op for din Ipod og ellers styrer volumen via anlægget. Det er den bedste måde at undgå støj fra kablerne.
Vil du gerne styre Ipod'en via dit anlæg, skal du før det første have et anlæg, der understøtter den slags, og i 99% af tilfældende skal du have en separat docking-station eller lignende.
Alternativt køber man et decideret anlæg til at smække Ipod'en i...
...og uanset hvad man vælger, så er man i hvert fald Ipod-nørd, hehe
Jeg ved godt, mit svar kommer noget sent, men du kan lige så godt få noget bonus-info, mens jeg alligevel sidder og skriver et par e-mails.
HJÆLP SØGES FRA HIFI-NØRDER...?