{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

HJÆLP SØGES FRA HIFI-NØRDER...? {{forumTopicSubject}}

Hmm ku godt bruge lidt hjælp...! Har et 42" samsung tv, samt et samsung surround-soundsystem... Hvis nu man holder fest og ikk gider smide cd´er i anlægget hele tiden, men ønsker mp3 over anlæg eller tilslutte en IPOD eller noget andet smart, hva har i så af gode ideer...? Har også hørt noget om at man kan købe en apple mini, som sku ku spille det hele via anlægget og så sku der komme et musikprogram op på tv´et...!

Kom gerne med gode råd og vejledning...! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP SØGES FRA HIFI-NØRDER...?
  • #1   21. feb 2009 du kan tage en ipod og købe et stik med to phono stik "det røde og det hvide stik" i den ene ende også et jackstik i den anden det tilslutter du så anlægget også er du kørende

• #2   21. feb 2009 ja eller man kan også bruge usb stik så køre det også bare da ud af.

• #3   21. feb 2009 amor er det usb stik i en forstækker ? smiley

• #4   21. feb 2009 i mit nye samasung sorround er da sku det hele både usb samt bluetooth så kan værre hendes også har det skal ikk kunne sige det men jeg kan sagtens gøre det hos mig

• #5   21. feb 2009 amor okay nice :d

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #6   21. feb 2009 Bagpå dit anlæg er der nok en indgang, som hedder 'AUX'

Der kan man tilslutte stort set hvad som helst. Ønsker du at tilslutte f.eks. en Ipod, så skal du have fat i et kabel, som har phono-stik (et rødt og et hvidt 'bananstik', som de også kaldes), og som har et 'mini-jack' i den anden ende.

I den billige ende ligger dette kabel:

http://av-connection.dk/?PGr=78&ML=313 - 19kr

Det vil nok passe fint til dit behov, men personligt ville jeg gå en tand højere:

http://av-connection.dk/?PGr=34&ML=313

Ikke fordi Click-Tronic er verdens bedste kabler, men de er bedre afskærme end discount-kablerne, så man undgår 'støj på linien'.

• #8   21. feb 2009 Jesper H:

Hvis jeg så tilslutter en ipod til mit anlæg via det banan-stik der, hvordan styrer jeg så musikken...! Skifter man så nummer på ipod´en eller gør man det på anlægget når du har tilsluttet ipod´en via det stik der...?

Skal li siges at mit anlæg hedder: samsung ht-p1200

• #9   21. feb 2009 Simon:

Har ikk ps3 desværre... smiley

• #10   21. feb 2009 mette du skifter bare numre på ipoden

• #12   21. feb 2009 tak for jeres hjælp...! det må være det jeg gør så... smiley

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #13   24. feb 2009 Phono-kabler overfører kun lyden i dette tilfælde, så ja, det bliver via Ipod'en, du styrer musikken.

Et godt tip er at have skruet max. op for din Ipod og ellers styrer volumen via anlægget. Det er den bedste måde at undgå støj fra kablerne.

Vil du gerne styre Ipod'en via dit anlæg, skal du før det første have et anlæg, der understøtter den slags, og i 99% af tilfældende skal du have en separat docking-station eller lignende.
    Alternativt køber man et decideret anlæg til at smække Ipod'en i...

...og uanset hvad man vælger, så er man i hvert fald Ipod-nørd, hehe smiley

Jeg ved godt, mit svar kommer noget sent, men du kan lige så godt få noget bonus-info, mens jeg alligevel sidder og skriver et par e-mails.

Kommentér på:
HJÆLP SØGES FRA HIFI-NØRDER...?

Annonce