{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Gamer PC Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at bygge en gamer pc.
og jeg sidder nu med valget om hvilken processor jeg skal have i.
hvad ville i foretrække til gaming.

Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz
eller
Intel Core™ 2 Quad Q8200 2,33GHz

jeg har jo lagt mærke til alle her inde åbenbart ved hvad gamer maskiner går ud på.
Men hvis du ikke har forstand på det så lad venligst være med at svare.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamer PC Hjælp
  • #1   22. feb 2009 Jeg ville vælge E8500 da den køre på en højere frekvens og fordi den har gode oc muligheder smiley

• #2   22. feb 2009 E8500

• #3   22. feb 2009 Kan i forklare mig hvorfor i ville vælge den istedet for en Quad?
    Køre Quad ikke meget bedre end dual?
    Jeg har ikke den vildeste viden om processore

• #4   22. feb 2009 Jeg vil også tage en E8500 cpu hvis du kun skal spille og ikke lave video redigering og bruge andre tunge programmer hvor en Quad core cpu er bedst.

Men den mest simple grund er at de fleste spil idag alligevel ikke understøtter quad core processere endnu (dog er der nogle få undtagelser)

• #5   22. feb 2009
    Rasmus L

Enig, Jeg har en Q9550 Quad men jeg laver både musik, fotoredigering og videoredigering som kræver nogle af de kræfter som en Quadcore kan give.

Hvis du endelig skulle have en quad så skal du ikke vælge en 2ghz.

• #6   22. feb 2009 det er heller ikke alle spil der kan udnytte den fulde styrke der er i quadcoren
    så jeg ville også sige E8500, det er kun hvis du skal køre mange programmer på engang du skal vælge en quadcore.

• #8   22. feb 2009 da der ikke er mange spil på markedet der kører med multithreading endnu så er den bedste mulighed ligenu og her e8500 da den har højere frekvens på hver kerne... der hvor den begynder at halte efter så bare når spil begynder at kunne udnytte at der er flere kerner i en cpu... smiley
    så skal du fremtidssikres er det Q9550... skal det bare være her og nu hurtigt til de spil der er på markedet nu så er det E8500... smiley

Kommentér på:
Gamer PC Hjælp

Annonce