{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac Vs. PC
  • #1   22. feb 2009 fuck mac attack

• #2   22. feb 2009 Har Mac, virker perfekt!
    Nul virus smiley

• #3   22. feb 2009 PC. Har intet at bruge en Mac til...

• Motip i
    Motip i Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 116
    #4   22. feb 2009 Det kommer an på hva du skal bruge pc'en til - Jeg vil ikke vælge Mac til mit forbrug smiley også kan jeg endlig heller ikke lide noget fra Mac syntes de er grimme og kan intet xD Men igen det kommer jo an på hva man bruger dem til smiley

• #5   22. feb 2009 jeg har mac og har valgt det eftersom jeg godt kan lide måden alle apples programmer snakker sammen og så har jeg iphone så det hele snakker sammen og så kan mac meget meget mere end pc men hvis man skal have noget at spille spil på så er mac ikke et godt valg smiley

• #6   22. feb 2009 Har begge dele, køb en af hver

• #7   22. feb 2009 Mac, har det ikke selv men kender mange der har, og de er rigtig rigtig glade for det.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #8   22. feb 2009 enig med zentic

• #9   22. feb 2009 Iphone til salg --> du skal hvis lige til at læse lidt
    der er lavet virus til mac nu så jo der er kommet så man skal også passe på der nu men ikke så meget som til PC

• #11   22. feb 2009 jeg har begge og siger ja har du pengene så køb en af hver :o)

• #13   22. feb 2009 man kan også få windows på mac smiley

• #14   22. feb 2009 Mac er det bedste til NÆSTEN alt - selvklart er det nogle småting der virker bedre på en PC og prisen er noget billigere, men er du som 99% af verdensbefolkning og kun bruger computeren til net, musik, lidt tegneprogram og tekst - så er der INGEN der gør det bedre end MAC + designet er of the NIZZLE MY SNIZZLE smiley lol

desuden kan du jo bare lave bootcamp og ha windows ved siden af på samme computer, det kan du jo ikke på en PC (altså få mac design eller OSX for den sags skyld :P)

held og lykke med jagten smiley

• #16   22. feb 2009 Har lige købt Mac pro. Elsker apple..
    OG FOLKENS EN MAC ER IKKE EN COMPUTER

• #18   22. feb 2009 lol smiley

hun mener vidst ... MAC ER IKKE EN PC smiley lol

• T-x .
    T-x . Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #19   22. feb 2009 vælg en pc da de er bedre end en mac på alle punkter og hvis man vil slippe for de idioter der laver mac´s.

folk brokker sig over windows og deres licens men osx licens er 10 gange værre og den er folk åbentbart ligeglade med.

så hvis jeg var dig villle jeg vælge en pc da du for samme pris for en mac kan få en pc der er ca 10-20 større og hurtigere

• #20   22. feb 2009 t-x du ved vidst ikke hvad du snakker om

• #21   22. feb 2009 har endnu ikke set en pc lige så flot og stilfuld og tillid og problemfri som de 5 mac´s jeg har her i huset

• #23   22. feb 2009 køb en MacBook pro den kan køre begge styresystemer smiley

men hvis du ikk lige har råd ville jeg vælge PC helt klart ! smiley

• #24   22. feb 2009 pc er ikke bedre end mac på alle punkter det er da noget fis og fyre af mac er bare bedre til nogen ting såsom studie musik billede osv osv hvor pc helt klart er en bedre spillemaskine men sys helt klart mac er bedre på alle andre punkter en pc kvalitet og pris hænger somregel sammen smiley

• T-x .
    T-x . Tilmeldt:
    okt 2007

#25   22. feb 2009 Lille eksempel

MacBook Pro 17-inch
    # 2.93GHz Intel Core 2 Duo
    # 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2X4GB
    # 320GB Serial ATA Drive @ 5400 rpm
    # MacBook Pro 17-inch Hi-Resolution Antiglare Widescreen Display
    # Backlit Keyboard (English) / User's Guide
    Pris $4,349.00

Alieware M17
    Dual 512MB ATI Mobility Radeon™ HD 3870 - CrossFireX™ Enabled!
    Intel® Core™2 Extreme Quad QX9300 2.53GHz (12MB Cache, 1066MHz FSB)
    17-Inch WideUXGA 1920 x 1200 LCD (1200p) with Clearview Technology
    Illuminated Keyboard with Numeric Pad - Alienware Exclusive Design
    Genuine Windows Vista® Ultimate (64-bit Edition) with Service Pack 1
    Internal Digital / Analog (ATSC) TV Tuner with Adapter
    4GB« Dual Channel DDR3 SO-DIMM at 1066MHz – 2 x 2048MB
    1TB (500GB x 2) 7,200RPM (16MB Cache) w/Free Fall Protection
    Dual Layer Blu-ray Disc Reader (BD-ROM, DVD±RW, CD-RW )
    Internal Intel® Ultimate N 5300 a/b/g/Draft-N Mini-Card with MIMO Technology
    Pris $4,109.00

det er enda under hvad macén koster og så er den mindst 4 større og hurtiger det beviser vidst at jeg hved hvad jeg taler om

• #26   22. feb 2009 til studie brug og fremstilling af musik og billede redigering vil du aldrig nogensinde kunne få en pc til det samme som mac aldrig jeg taler af erfaring og mht hardware gu kan man da så vi har fandme altid selv ordnet det vi har nu 5 mac´er i huset og har altid selv ordnet de ting der så det passer ikke det du siger

• #27   22. feb 2009 men ja der er nok lige så mange meninger som der er folk herinde

• #28   22. feb 2009 Tore L har ret studie brug af mac er det de er gode til med musik og billeder og den slags.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
    #29   22. feb 2009 Mac og PC er det samme. Det er en personal computer. Måske din overskrift skulle være Windows vs. OS X.

På alle områder vinder Mac'en. Hvorfor?

- OS X kører langt bedre end Windows XP eller Vista
    - OS X og Mac'en har en minimal risiko for virus
    - De nye Intel-baserede Mac's kan køre med Windows XP, og det fungere optimalt
    - Eftersom Mac'en kan køre Windows OS, kan den køre de nøjagtige samme spil som en Windows-maskine
    - Ønsker man kun at anvende OS X, kan dette OS ligeledes køre de nøjagtige samme spil som Windows - dog fører spil-butikkerne ikke spillene, men de kan købes på Apples online store i stedet for.
    - Mac Book pro har et unibody-kabinet af aluminium, hvilket langt de færreste laptops har
    - Grafikkortmæssigt har Mac Book Pro et ganske fint grafikkort
    - Mac Book'en er en af de få pc'er der faktisk har 8 timers batterilevetid.
    - OS X er uhyre brugervenligt, og fungere langt bedre end Windows' copycat OS Vista.
    - Kan du lide opmærksomhed: vælg mac. Den får lange blikke når du sidder og arbejder i toget, fx. Dette er selvfølgelig bare en mindre feature, men kan du lide at snakke med folk om de computer, go mac then.

Den eneste ulempe ved mac er at det koster at eje sådan et designmæssigt mesterværk - men jeg vil langt hellere have kvalitet end noget skrammel i form af fx en acer til halvdelen af prisen.

Baboom's Kabinet .:
    Alle Intelbaserede mac's kan køre Windows. smiley

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#30   22. feb 2009 Clemen: En Windows pc kan ALDRIG nogensinde komme til at køre OS X - det du har set i diverse Youtubevideoer er blot et OS X-skin, men det gør jo i den grad ikke din Windows-baserede pc til en Mac eller en PC med OS X.

• #31   22. feb 2009 du kan ikke køre os x på en pc men du kan køre windows på mac

og det med at mac ikke er kvalitet er noget pis at sige jeg vil altid foretrække apples produkter

har endnu ikke set en mp3 der er bedre end ipod

har endnu ikke ejet en telefon der kan mere og er bedre kvalitet en apples iphone

og nej jeg har aldrig ejet en en computer/pc der har været bedre kvalitet end mac

så jo jeg sys helt bestemt kvaliteten hænger sammen med prisen mht apples produkter

• #32   22. feb 2009 det kommer slet ikke til at kunne frembringe det så godt som det køre på macen overhovedet

• #33   22. feb 2009 sys jeg ikke jeg skiftede mine computer ud med mac her først i december 08 bare for at prøve noget nyt og har aldrig være så godt tilfreds med pc som jeg allerede er med mine mac´er dog vil jeg sige at der er det minus at man ikke kan køre internet explore på os x leopard men derudover har jeg aldrig været lige så tilfreds med mine maskiner som dem jeg har nu så det med at jeg er et farvet apple mennesker passer ikke da jeg havde pc sagde jeg også altid at jeg ikke gad mac det var for besværligt og det var bare noget fise fornemt halløj men jeg har ændret mening efter at ha prøvet dem så min mening er at du for ikke en pc lige så god som mac nu køre jeg men power mac g 5 i mit studie og med imac 20" til fis og ballade og nej der er ikke en pc der slår g5 mht at klippe musik og redigere billeder osv osv og heller ikke en pc der lever op til det jeg i dagligdagen bruger min imac til

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#34   22. feb 2009 J F:
    Der er intet copypaste, blot det faktum, at jeg ud fra egne erfaringer, gør nogle iagtagelser, jeg anser som en positiv ting og bestemt en fordel for OS X og selve Mac-konceptetet.

Nej, det er ikke PC VS MAC for en MAC er din grad også en PC. PC er forkortelsen for Personal Computer, og en MAC er også en computer.

Windows-baserede pc'er kan umiddelbart kun anvende 2 styresystemer: Windows og Linux, hvorimod OS X-baserede pc'er kører 3: OS X, Windows og Linux

Og desværre kan Mac køre nøjagtig de samme spil som en Windows-pc. Og det er uanset om den udelukkende køre med OS X eller OS X/WInows XP. Det er et FAKTUM!
    - Og det fungere ganske godt på min MacBook smiley

• #35   22. feb 2009 ja skærm calibreringen (staves) er skide god på mac

• #36   22. feb 2009 og så sys jeg også mac er meget mere simpel end pc

• #37   22. feb 2009 på mange arbejdspladser hos skiltemalere og reklametegner vil du os somregel finde mac computere det må der jo også være en god grund til smiley

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#38   22. feb 2009 Clemen:
    Det kan lade sig gøre, korrekt, men det er ikke lovligt. Dog synes jeg at en Hackingtosh ikke køre optimalt sammenlignet med det oprindelige OS X.
    - Jeg tvivler iøvrig på langt de færreste almindelige brugere vil anvende omtalte "hackingtosh" fremfor det oprindelige produkt.

Jeg vil vove den påstand, at man køber en Mac ud fra følgende kriterier:
    - OS X's brugervenlighed
    - Mac's design

Jeg vil ikke sige, at jeg er favet. Jeg ejer selv en XP-baseret Dell, men eftersom Mac'en kan køre Windows, er problemet med manglende software intet problem.
    - Ja, det er i den grad irriterende at Windows ikke udvider deres MAC MSN, men den nye version er blevet bedre, og det den ikke kan tage klarer andre MSN-lignende programmer.
    Med den nye office-pakke (2008) er Word, Powerpoint mv. også kommet op på samme standard som Office 2007, så igen er problem solved.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#39   22. feb 2009 Jeg synes bestemt det virker ganske optimalt, men hvis dette er et problem, kan man jo bare smide XP over på Mac'en. Igen: Problem solved. smiley

• #40   22. feb 2009 jeg sys den office pakke jeg har på min mac virker udmærket til det jeg skal bruge det til og mht outlook så bruger jeg det slet ikke smiley så det er jo intet problem for mig men ja sys altså office pakken virker ganske udmærket til det jeg skal bruge det til

• #41   22. feb 2009 eller iworks 08 hedder det jeg bruger vidst

• T-x .
    T-x . Tilmeldt:
    okt 2007

#42   22. feb 2009 Dan N

hvad snakker du om en intel cpu er sku en intel cpu hvad enten den sidder i en pc eller den sidder i en mac så er det da stadig den samme cpu

• #45   5. mar 2009 Simon...

lol tvivler - der er intet lettere end at installerer windows på en mac...

Kommentér på:
Mac Vs. PC

Annonce